Vastattu

Liittymän tilaus ilman verkkopankkitunnuksia ja ilman mobiilivarmennetta

  • 6 toukokuu 2015
  • 8 kommenttia
  • 2336 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Olisi tarkoitus tilata eläkeläisen kanssa Saunalahden liittymä, mutta verkkokaupassa sanotaan näin: "Tilauksen vahvistamiseksi tarvitset verkkopankkitunnuksiasi tai mobiilivarmennetta"

Siis mitä ihmettä enään ei vai riitä, että tilataan kotia ja laskut maksetaan ajallaan:smileyangry:

Pitää vai eläkeläistenkin hankkia verkkopankkitunnukset ja kaikenlisäksi niistä pankkikin veloittaa jotain.

Miten saadaan tilattua Saunalahden liittymä ilman verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta?

Tuleeko enään edes tilauksen mukana oma.saunalahti -tunnuksia, niitä tarvitaan, että saadaan vähintään internet4 APN käyttöön.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattilainen 8 toukokuu 2015, 16:02

Myyntipalvelu toimii myös puhelimitse.

Soita myyntiimme

0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Helatorstaina 14.5. suljettu.

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Liittymän voi tilata Elisan myymälöissä. Silloin tunnistautuminen hoidetaan henkilötodistuksella, kuten passilla.
Käyttäjätaso 3
Ikävä kyllä jos Elisan myymälään haluaa mennä käväisemään joudutaan eläkeläisen kanssa tekemään noin 500 kilometrin reissu yhden liittymän takia.

Pitää keksiä jokin muu konsti. Onnistuisiko vaikka sähköpostilla?

Olen kuullut, että Ylivieskassa on Saunalahden myymälä entisen PPO myymälän tilalla + sitten Kärkkäisellä tai Prismassa, miksei näitä näy kartassa? http://elisa.fi/shopit/
Käyttäjätaso 7
http://saunalahti.fi/saunalahden-jalleenmyyjat/

Tuommoinen lista on olemassa. Mutta Elisan tuntien, lieneekö ajan tasalla.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Myyntipalvelu toimii myös puhelimitse.

Soita myyntiimme

0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Helatorstaina 14.5. suljettu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Ammattilainen kirjoitti:
Myyntipalvelu toimii myös puhelimitse.

Soita myyntiimme

0800 46 46 46

Avoinna Ma-Pe 8-20, La 9-16.30. Maksuton kaikista kotimaan liittymistä.
Helatorstaina 14.5. suljettu.

Miten myyntipalvelu varmistaa soitettaessa henkilöllisyyden?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Myyhän ne Enian puhelimyyjätkin liittymiä puhelimessa.
Käyttäjätaso 3
Luultavasti puhelimen kautta tilataan liittymä ja samalla vaaditaan sieltä oma.saunalahti-tunnukset.

http://saunalahti.fi/saunalahden-j?lleenmyyj?t/ sivun alalaidassa kerrotaan että liittymiä saisi Gigantista, Teknisiltä ja Euronicsilta niin tarkoittaako tämä, että vaikka joka ikisestä Tekniset-myymälästä saa Saunalahden liittymiä? Onko mitään oleellista eroa verrattuna Elisa shopittiin (muuta kuin että voit samalla reissulla ostaa vaikka astianpesukoneen)?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
  • , juurikin näin! Liittymätilauksen voi tehdä kaikkien listalla mainittujen yritysten toimipisteissä.

    Gigantit ja Tekniset ovat edustajiamme, jotka tekevät uusia sopimuksia ja kortinvaihtoja. Elisan myymälöissä puolestaan nähdään asiakkaan ja asiakkuuden tiedot laajemmin, ja voidaan näin ollen auttaa myös asiakaspalvelullisissa asioissa :)

    Mitä taas puhelimessa tehtyihin liittymätilauksiin tulee, asiakas tunnistetaan henkilöllisyystodistuksella silloin, kun kortti tai laite noudetaan postista tai muusta toimituspisteestä! Toki myös myyjä pyrkii tunnistamaan asiakkaan parhaalla mahdollisella tavalla puhelimessa.

    Käytössämme on myös näppärä myyntichat, josta liittymätilauksen voi tehdä. Se löytyy tuotesivuiltamme (http://elisa.to/1ixvTZU) oikeasta alareunasta: "kysy myyjältä".

    - Ilona
  • Osallistu keskusteluun