Vastattu

loppulasku

  • 12 maaliskuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 2829 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Muuton yhteydessä jouduin ensin irtinsanomaan Elisan kiinteän laajakaistan, koska Elisa ei tarjoa palvelua uuteen osoitteeseen. Jäljelle jäi mobiililaajakaista, joka ei siis ole kiinteästi kotona. Tämän takia jouduin irtisanomaan myös Elisa Vahdin. Ja nyt Elisa Vahdista tuli huikea loppulasku. Varmaan tämäkin on sopimuksessa mainittu, että loppulasku tulee jos palvelu irtisanotaan kesken sopimuskauden, mutta onhan tuo vähän hullua että laskutatte tuotteesta, jonka käyttöön olennaisena osana liittyvää palvelua ette pysty meille enää tuottamaan? Irtisanoin Elisa Vahdin puhelimitse, ja asiakaspalvelija ei sanallakaan maininnut mitään mistään loppulaskusta. Olisihan tästä voinut keskustella.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Heather 12 maaliskuu 2015, 18:20

Elisa Vahti Live on toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Palvelun voi siis koska tahansa irtisanoa irtisanomisaikaamme noudattaen. Saamasi lasku koskee siis hyvin todennäköisesti palvelun kameraa, joka asiakkaan tulee maksaa loppuun, vaikka palvelu irtisanottaisiinkin. :)  Kamera jää siis asiakkaalle, eikä sitä tarvitse palauttaa takaisin meille. Pahoittelen toki omasta puolestani, mikäli tätä ei asiakaspalvelusta ole sinulle kerrottu!

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Elisa Vahti Live on toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Palvelun voi siis koska tahansa irtisanoa irtisanomisaikaamme noudattaen. Saamasi lasku koskee siis hyvin todennäköisesti palvelun kameraa, joka asiakkaan tulee maksaa loppuun, vaikka palvelu irtisanottaisiinkin. :)  Kamera jää siis asiakkaalle, eikä sitä tarvitse palauttaa takaisin meille. Pahoittelen toki omasta puolestani, mikäli tätä ei asiakaspalvelusta ole sinulle kerrottu!
Hei, kameran loppulaskusta ei tosiaan kerrottu mitään. Kerrotko siis vielä, miten voin käyttää sitä ilman nettiliittymää, kun joudun kameran kuitenkin lunastamaan itselleni?

Osallistu keskusteluun