Vastattu

Maksu lähti, kirjaa ei näy muualla kuin kuitilla


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Ostin uuden kirjan, mutta tosiaan sitä ei löydy omista kirjoista - miten tällaisessa tilanteessa toimitaan?
Kuitti kyllä löytyy ja rahat on veloitettu tilitä..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 28 maaliskuu 2018, 12:48

Olkaa ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluun näissä tapauksissa! 🙂 Ne saadaan aina selvitettyä kyllä ja korjailtua.
Puhelimitse onnistuu numeron 010190240 kautta ja meille voi toki täälläkin pistää yksityisviestiä tai sitten yksityisviestiä vaikka Elisa Kirjan FB- sivulle 🙂

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Mulla sama ongelma. Kirjasta tuli kaksi vahvistusta sähköpostiin mutta kirjaa vaan ei näy.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olkaa ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluun näissä tapauksissa! 🙂 Ne saadaan aina selvitettyä kyllä ja korjailtua.
Puhelimitse onnistuu numeron 010190240 kautta ja meille voi toki täälläkin pistää yksityisviestiä tai sitten yksityisviestiä vaikka Elisa Kirjan FB- sivulle 🙂

Osallistu keskusteluun