Vastattu

Miksi ei pääse kirjautumaan vahti liveen?? Kun laittaa tunnuksen ja salasanan... "Ei käyttäjätiliä"

  • 4 joulukuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 2568 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Siis miksi en pääse kirjautumaan n 2 v vanhaan vahtiini.  Olen ollut ulkona jo n ½ vuotta.  Kun laitan käyttäjätunnukseni ja salasanani, ei aukee...  Ja kun yritän saada uutta salasanaa.  web site vastaa:  "Käyttäjätiliä ei löytynyt".  Mitä voi tehdä, kun ainakin Hämeenlinnan shopetit pyytää hakemaan omaelisalta vastausta.  Ovat ilmeisen tyytyväisiä, kun kuukausimaksut juoksee.  Eikö myyjällä/toimittajalla pitäisi olla jkl vastuu lelujensa toimivuudesta.  Onko jollain kokemusta maksujen palautuksen hakemisesta.  Todistettavasti siis ei ole toiminut puoleen vuoteen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kan5a22 8 joulukuu 2015, 12:19

Tämän firman asiakaspalvelusta en apua saanut.  Heillä ei edes asiantuntemusta/tietoa saako vahtia näkymään Nokia 920:ssä.  Jostain syystä eivät kykene ylläpitämään myymäänsä palvelua. Aika vähän on vaihtoehtoja.  Ei voi syyttää, kuin itseään, miksi ei tullut kartoitettua muiden firmojen palveluita.  Ehkä sitä on mainoksen uhri.

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

elisa vahti live ei ole toiminut ½ vuoteen.  Tietääkö joku parempaa systeemiä valvoa mökkiasioita. 

Tunnukset  on.  Vaan elisa(web site) väittää, että tiliä ei ole olemassa.  Apua ei saa ainakaan Hämeenlinnan standeiltä.  Myöntävät, että maksut on ok, mutta eivät voi auttaa.  Käskevät ottaa yhteyttä omaelisaan.  Siellä törmää vain uusiin mahdottomuuksiin. Ts asiakaspalvelu ei pelaa.  Ei ilmeisesti ainakaan niin kauaa, kun maksuja menee.

Neuvoton
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Ellet ole laittanut tietojasi (sopimusnumero, puhelinnumero,..) profiiliisi, niin lisää noita sinne. Tiedot ovat vain Elisan palstatiimilisten nähtävissä ja he pääsevät katsomaan Live-ongelmaasi lähemmin.
Niin siis vahti on toiminut 1½ vuotta.  Miksi ilman ilmoituksia lakkaa toimimasta.  Shopiteissa ilmeisesti tietävät syyn, mutta pyytävät näille sivuille ihmettelemään.  Eli onko myyjällä tarvetta saada laitteitaan toimimaan niin kauan, kun maksut juoksee?????
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • ? Yhdistin 2 keskusteluasi tähän yhteen. Voisimme tuota tarkemmin tosiaan katsoa. Tarvitsemme vaan sinulta tarkempia yhteystietoja tai asiakasnumeron jotta voimme varmistaa toimivuuden. Voit laittaa minulle profiilini kautta yksityisviestillä näitä tietoja niin palaamme asiaan. Voitko vielä selventää että käytätkö Vahti Liveä yleensä pelkästään tietokoneelta vai onko samaa ongelmaa myös vahti live sovelluksessa mobiililaitteella esim. tablet/kännykkä?

    Minulla on kyllä epäilys mistä ongelma johtuu. Se saadaan korjattua kyllä jos siitä kyse. Meillä oli aikoinaan ongelmaa jos yritti tilata uutta salasanaa palveluun niin tili saattoi mennä siihen tilaan ettei päässyt enää tiliin sisään ja se jouduttiin meidän kautta nollaamaan ja lähettämään uusi salasana. Sen jälkeen toimii taas normaalisti. Asian voi myös puhelimitse hoitaa suoraan asiakaspalvelumme kautta. Kumman vain näet helpommaksi tavaksi. Jos olet yhteydessä niin mainitse "vanha yleinen vika kirjautumisessa ja salasanan uusimisessa". Minulle tuli kaksi tällaista monta kuukautta sitten.
  • Tämän firman asiakaspalvelusta en apua saanut.  Heillä ei edes asiantuntemusta/tietoa saako vahtia näkymään Nokia 920:ssä.  Jostain syystä eivät kykene ylläpitämään myymäänsä palvelua. Aika vähän on vaihtoehtoja.  Ei voi syyttää, kuin itseään, miksi ei tullut kartoitettua muiden firmojen palveluita.  Ehkä sitä on mainoksen uhri.

    Osallistu keskusteluun