Vastattu

Miksi Elisan chatissa ei tiedetä kanavapakettien sisältöä?

  • 26 helmikuu 2016
  • 1 kommentti
  • 262 katselukerrat

Käytössämme on Elisa Mix S kanavapaketti, jossa oli valinnaisten kanavien lisäksi extrakanavana Viasat History. Poistin alkukuusta toisen valinnaisen, jonka tilalle valitsin tuon lisämaksullisen Viasat Historyn. Nyt kuitenkin laskutettiin ko. kanava edelleen extrakanavana.

Lähdin hoitamaan asiaa chatissa, jossa henkilö väitti kivenkovaan ettei Viasat History kuulu valinnaisiin, vaan siitä on maksettava erikseen. Suljin chatin, ja kävin vielä kerran tarkastamassa valinnaisten listan. Kirjauduin uudelleen chattiin asian kanssa, ja nyt oli toinen naishenkilö vastaamassa. Hän olikin tietoineen ajan tasalla, ja asia tuli kuntoon.

Eikö Elisa voisi varmistaa asiakaspalvelijoidensa tietoja? On aika ikävää, kun kohdalle sattuu asioita tuntematon henkilö asiakaspalvelussa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 29 helmikuu 2016, 07:14

Tuo Viasat History tosiaan kuuluu kyseisen paketin valinnaisiin kanaviin. Ikävää, että sulle ensin vastaillut henkilö ei tätä tiennyt tai tarkistanut. 😞 Kömmähdyksiä voi toki sattua kaikille, mutta helpostihan tuo on tosiaan tarkistettavissa listasta. Hyvä juttu, että asia kuitenkin tuli kuntoon. :)

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tuo Viasat History tosiaan kuuluu kyseisen paketin valinnaisiin kanaviin. Ikävää, että sulle ensin vastaillut henkilö ei tätä tiennyt tai tarkistanut. 😞 Kömmähdyksiä voi toki sattua kaikille, mutta helpostihan tuo on tosiaan tarkistettavissa listasta. Hyvä juttu, että asia kuitenkin tuli kuntoon. 🙂

Osallistu keskusteluun