Kysymys

Miksi en ole saanut tammikuun laskua vielä?

  • 27 helmikuu 2015
  • 3 kommenttia
  • 806 katselukerrat

Miksi tammikuun lasku ei ole vielä tullut?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
koska joko kusti on eksynyt tai sitä ei ole lähetettykään

*katsoo kristallipallosta*

Ahaa! Alle 8 euron laskuja ei lähetetä.

*krhm. kristallipallossa taitaa olla vikaa*

Sulla ei ole mitään laskutettavaa palvelua tilattuna?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
hassijar kirjoitti:
Miksi tammikuun lasku ei ole vielä tullut?
Varmistathan aivan ensimmäisenä, että olet liittänyt asiakasnumerosi profiiliisi. Ilman sitä palstan moderaattorit eivät voi tarkistaa asiaa. Voit myös lähettää tämän kysymyksen yksityisviestillä suoraan moderaattorille, koska palstan muilla käyttäjillä on aika vähän mahdollisuuksia auttaa sinua asiassa.

Kannattaa myös katsoa, näkyisikö laskusi OmaElisa palvelussa. 
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Elisalla lieneejotain suurempaakin ongelmaa laskutuksessa. Jo vuosia omille sivuille lasku on muodotunut kuukauden 7. päivä. Nyt helmikuussa ei ollut. Soitin asiakaspalveluun, en tullut viisaammaksi, kun eivät osanneet sanoa mitään. Myös standimyyjäkin oli ihmeissään. Uskoisin että tämän jälkeen laskua aloitettiin muodostamaan ja päiväys oli 18.2. kun se ilmestyi sivuille.

Arvaukseni on se että uudistuksessa on jotain pielessä. Arvaten että jos yhdellä asiakasnumerolla on useita liittymiä ja yhdelläkin laskutus jää alle 8 euron, niin laskua ei synny. Oikeaoppisesti tarkistuksen kuuluisi tapahtua koko laskun loppusummasta. Toivottavasti Elisa ei ole ulkoistamassa laskutusta perintätoimistoille.

Osallistu keskusteluun