Kysymys

Miksi KotipostiPlus kummittelee?

  • 5 toukokuu 2013
  • 2 kommenttia
  • 913 katselukerrat

Minulla on saamatta palautusta yhdestä laskusta, siinä laskutetaan palvelusta jota ei enää ole ollut käytössäni yli vuoteen, käsittääkseni koko palvelua KotipostiPlus ei ole enää olemassa? Mistä voisi johtua tämä laskulle aina ilmestyvä aiheeton veloitus, josta olen joutunut soittelemaan jo 1,5 vuoden aikana yli kymmenen kertaa asiakaspalveluun? Voiko järjestelmässä olla virhe?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Tällaiset asiat olisi parempi selvittää asiakaspalvelun kautta, mutta laitatko minulle vaikka yksityisviestillä asiakasnumerosi niin voin selvitellä asiaa 🙂
Hei, ja kiitos vastauksestasi. Ymmärtänet hyvin, että kun on jo reilusti yli vuoden asiaa selvitellyt lukuisissa puheluissa juuri asiakaspalvelun kanssa, niin usko ongelman ratkeamiseen on täysin mennyt 😞

Osallistu keskusteluun