Kysymys

Miksi lappaa in:Spam Saunalahden + yhteiskumppaneiden mainontaa, vaikka en ole enää asiakas.

  • 3 October 2014
  • 2 kommenttia
  • 1255 katselukerrat

Hei.

Kun nyt hukutaan sä-postissa mainontaan ja asiakaspalvely yhteyttä ei nyt ulkopuolisella ole niin julkinen kysymys:

Miksi lappaa e-mailiiini edelleen, in:Spam, Saunalahden + yhteiskumppaneiden mainontaa, vaikka en ole enää asiakas.

Miten sen saa katkeamaan ?

Yksi olisi poistaa koko sä-posti laatikko, mutta sinne tulevat oikeat tilatut postit (laskut ja muut) täytyy sitten ohjata uudelle sä-postilaatikolle. Siitä aiheutuu kyllä ylimääräistä haittaa. Kyllä se onnistuu.

Yksinkertaista ja kohteliasta olisi se, että palveluntarjoaaja katkaisee mainostulvan tai itse voi sen estää jostan klikkauksella.

Kiitos kuitenkin Saunalahden puhelin palvelusta, ehkä palaan joskus vielä asiakkaaksi.

03.10.2014 Risto

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Saunalahden spämmirekisterin poistossa on viivettä kun vaihtaa operaattoria tai kun tilaa estopalvelun.
Ok, ehkä toimii noin. Katsellaan hetken poistuvatko.

En kyllä ole sopimusta tehdessä antanut lupaa jatkaa spämmien markkinoita asiakkuuden jälkeen.

Kyllä kuitenkin Omat-sivut ja e-mail poistuivat heti.

Risto