Vastattu

Miksi liittymäni ovat suljettu/toimimattomia + muuta


Hei,

Otin puhelimitse yhteyttä saunalahteen koskien mielestäni virheellistä laskutusta. Asiaa luvattiin selvittää ja ilmoittaa asiasta ennen laskun eräpäivää ja sanottiin, ettei laskua tarvitse sitä ennen maksaa.

Yhteyden ottoa, korjattua laskua tai mitään muutakaan ei kuulunut. Vain maksukehotuksia. Näitä tuli jopa ala-aste-ikäisen poikani liittymään!?

Näiden jälkeen pyysin selvitystä omasaunalahti -plavelun kautta, mutta mitään ei edelleenkään kuulunut. Lähettämääni viestiä ei näy enää missään.

Mitä ihmettä pitäisi tehdä. Netti ei toimi. Oma tai lasteni puhelimet eivät toimi.

Kuka voi avata liittymät ja milloin? Kenelle tai mihin pitää soittaa tai ottaa yhteyttä, että jotain positiivista tapahtuisi...?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hyvis 9 joulukuu 2011, 02:57

Onko mahdollista olla puhelimitse yhteydessä Saunalahden Asiakaspalveluun, se voisi olla nopein tapa saada liittymät auki? Lyhimmät jonot ovat iltapäivisin, kun töissä on sekä aamu- että iltavuoron henkilöstöä. Yleensäkin laskusta on maksettava aina riidaton osa ts jos lasku on mielestäsi osaksi oikein, se tulee maksaa ja loput voi sitten jättää odottamaan selvitystä. Lisäksi kannattaa pyytää hyvitystä puhelinkuluista, mikäli ne ovat aiheutuneet Saunalahden virheestä.

Jos käytössä ei ole muita liittymiä, tässä vähän ohjetta: Pääsääntöisesti liittymät aukeavat melkein välittömästi, kun erääntyneet maksut näkyvät laskutusjärjestelmässä hoidettuna. Jos kyseinen erääntynyt lasku on mahdollista maksaa virheestä huolimatta kokonaan ja odottaa hyvitystä seuraavalle laskulle, liittymät avautuisivat noin 10 minuutin sisällä siitä, kun erääntyneet laskut on maksettu oma.saunalahden kautta.

Mikäli et halua soittaa/jonottaa puhelimitse Asiakaspalveluun, voisit lähettää oma.saunalahdesta uuden viestin laskun selvitystä varten; samalla kerrot tapahtuneen ja huomautat, että mahdollinen maksukehotusmaksu on aiheeton, sillä asiaa ei ole hoidettu lupauksista huolimatta. Maksukehotukset lähetetään yleensä kaikkiin saman asiakasnumeron liittymiin.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

seuraava laskukin on jo tullut ja pankin automaattinen maksu on hoitanut senkin tunnollisesti.  😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko mahdollista olla puhelimitse yhteydessä Saunalahden Asiakaspalveluun, se voisi olla nopein tapa saada liittymät auki? Lyhimmät jonot ovat iltapäivisin, kun töissä on sekä aamu- että iltavuoron henkilöstöä. Yleensäkin laskusta on maksettava aina riidaton osa ts jos lasku on mielestäsi osaksi oikein, se tulee maksaa ja loput voi sitten jättää odottamaan selvitystä. Lisäksi kannattaa pyytää hyvitystä puhelinkuluista, mikäli ne ovat aiheutuneet Saunalahden virheestä.

Jos käytössä ei ole muita liittymiä, tässä vähän ohjetta: Pääsääntöisesti liittymät aukeavat melkein välittömästi, kun erääntyneet maksut näkyvät laskutusjärjestelmässä hoidettuna. Jos kyseinen erääntynyt lasku on mahdollista maksaa virheestä huolimatta kokonaan ja odottaa hyvitystä seuraavalle laskulle, liittymät avautuisivat noin 10 minuutin sisällä siitä, kun erääntyneet laskut on maksettu oma.saunalahden kautta.

Mikäli et halua soittaa/jonottaa puhelimitse Asiakaspalveluun, voisit lähettää oma.saunalahdesta uuden viestin laskun selvitystä varten; samalla kerrot tapahtuneen ja huomautat, että mahdollinen maksukehotusmaksu on aiheeton, sillä asiaa ei ole hoidettu lupauksista huolimatta. Maksukehotukset lähetetään yleensä kaikkiin saman asiakasnumeron liittymiin.

Osallistu keskusteluun