Kysymys

Miksi väärää tietoa?

  • 27 helmikuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1205 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olemme estäneet liittymän käytön.

Syynä voi olla esimerkiksi maksamaton lasku. Voit tarkistaa ja maksaa avoimet laskut Laskut -osiossa. Kun maksat erääntyneet laskut Laskut -osiossa, suljettu liittymä avautuu automaattisesti noin puolen tunnin kuluessa.

.

Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Puhelin ei ole auennut, vaikka maksu maksettu jo klo 9.00-10.00. OK, mutta mielestäni ei pidä luvata asiakkaille sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Kaikkein eniten harmittavat katteettomat lupaukset. 😞

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
  • Näköjään oot tästä ollut puhelimitse yhteydessä ja asia saatu hoidettua 🙂 Jos vielä on ongelmaa, käynnistä puhelin uudestaan.
  • Melike kirjoitti:
    Olemme estäneet liittymän käytön.

    Syynä voi olla esimerkiksi maksamaton lasku. Voit tarkistaa ja maksaa avoimet laskut Laskut -osiossa. Kun maksat erääntyneet laskut Laskut -osiossa, suljettu liittymä avautuu automaattisesti noin puolen tunnin kuluessa.

    .

    Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa. Puhelin ei ole auennut, vaikka maksu maksettu jo klo 9.00-10.00. OK, mutta mielestäni ei pidä luvata asiakkaille sellaista mikä ei pidä paikkaansa. Kaikkein eniten harmittavat katteettomat lupaukset. :(

    Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun tuo tieto ei pidä paikkaansa.:(

    Korjausta tai täsmennystä  tuohon tietoon on pyydetty useampia kertoja ilman tulosta.

    Asiakkaat on taas unohdettu.:smileyangry:
    Käyttäjätaso 5
    Liittymä aukeaa, kun järjestelmä käy automaattisesti laskujen tilan läpi. Tätä tapahtuu tiettyinä aikoina päivässä ja tuo puolen tunnin arvio voi kyllä ylittyä. Laitoin asiasta vielä korjauspyynnön viestinnälle. Pahoitteluni tästä tilanteesta, yritän saada korjausta asiaan mahdollisimman pian!
    Käyttäjätaso 5
    Vielä tähän lisätietoa. Helmikuussa on korjattu itsepalvelussa ollut virhe, joka aiheutti sen, että liittymä ei avautunut sen jälkeen kun laskun maksoi itsepalvelussa JOS asiakas asiakas siirtyi heti maksamisen jälkeen pois laskut –näkymästä. Tuosta syystä liittymän avautuminen on joissain tapauksissa harmillisesti viivästynyt.

    Viestin muokkausta silti selvitellään ja testataan kauanko liittymän aukeamiseen oikeastaan menee. tarkkoja aikatauluja muutoksesta ei ole tiedossa.

    Osallistu keskusteluun