Vastattu

Millon lasku ilmestyy omille sivuille?

  • 22 huhtikuu 2013
  • 14 kommenttia
  • 17707 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Mun piti tarkistaa yhden liittymän laskutus. Käyttäjä oli saanu tekstarin, et on tullu lasku, vaan eipä sitä näy omilla sivuilla.

Mitenkäs pitkä viive siinä nyt sitten on?

Aiemmin ihmettlin täällä kun ei tullut laskua ollenkaan. Oli kuulema niin paljon hyvityksiä. No nyt samainen lasku on sitten

jossain?? Pitäis päästä vähän tutkailemaan sitä erittelyä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Scarpia 22 huhtikuu 2013, 11:47

Osa asiakkaista on saanut ilmoituksen Oma Saunalahteen saapuneesta laskusta tekstiviestillä tai sähköpostilla, mutta lasku ei näy itsepalvelussa.
Vika on korjauksessa ja laskut pyritään viemään Oma Saunalahteen näkyville mahdollisimman pian.

Katso alkuperäinen viesti

14 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Osa asiakkaista on saanut ilmoituksen Oma Saunalahteen saapuneesta laskusta tekstiviestillä tai sähköpostilla, mutta lasku ei näy itsepalvelussa.
Vika on korjauksessa ja laskut pyritään viemään Oma Saunalahteen näkyville mahdollisimman pian.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Ok,kiitos tiedosta! Siispä odottelemme,josko vika korjaantuisi. Onkohan tästä viasta missään maintaa,vois jäädä taas ylimääräset aspaa kuormittavat puhelut pois.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Sen verran vielä näistä laskuista, että kun ne joskus ilmestyvät, niin otattehan huomioon, että myös eräpäivä siirtyy vastaavasti. Laskun lähettämisen ja eräpäivän väliin pitäisi jäädä 14 pvää maksuaikaa. Eli jos lasku on päivätty maanantaina ja ilmestyy viikon myöhässä, niin myös eräpäivän pitää siirtyä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Laskun päiväyksen ja eräpäivän väliin pitää jäädä 14 vuorokauden maksuaika. OmaSaunalahteenhan laskut tulevat nähtäville normaalisti useita päiviä ennen laskun päiväystä. Myöhässä eivät nämäkään laskut todennäköisesti tulleet.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Tulleet?? Laskun päiväystä ei tosiaan tiedetä,mutta ei meille ainakaan vielä ollu laskua ilmestyny,ku äsken katsoin. Tuli nyt yleisesti asia mieleen, kun häikkää kerran on.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
No kyllä se sieltä tulee vielä, älä hätäile.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Enhän mä, mut laskun "pa" maksaja, oottaa kieli vyön alla.

Toimiiks toi toisinki päin. Älkäähän hättäilkö, maksetaa ku jaksetaa 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Ainakin yhdelle ilemstyy laskut lähipäivinä. Saunalahden eräpäivä ja sitä mukaan myös laskunmuodostumispäivä vaihtelee eli ne laskut eivät ilmesty aina samana päivänä.

Mielestäni ei ole mahdollista, että Saunalahti unohtaisi laskuttaa jotakin. Ja jos unohtaakin, ei silloin voi asiakkaan piikkiin laskuhuomautuksia laittaa, jos laskua ei vaikka ole tullut lainkaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kuule guru, kaikki on mahollista, paitsi pyöröovesta hiihtäminen 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Manipenni kirjoitti:
Enhän mä, mut laskun "pa" maksaja, oottaa kieli vyön alla.

Toimiiks toi toisinki päin. Älkäähän hättäilkö, maksetaa ku jaksetaa :)

Mitäs jos tehdään niin, että sinä maksat nyt heti sen minun myöhässä olevan laskun ja sinä lähetät minulle maksettavaksi sen seuraavaksi tulevan laskun? Ei tartte kummankaan huolehtia asiasta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Joo näinhän se on.

No katos ku elää muutaman päivän eteenpäin niin sittenpähän tiedät tuleeko sitä laskua vai eikö tule.

Ehkä olet niin hyvä asiakas, että Saunalahti tarjosi sinulle laskuttoman vuoden? 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Muuten jees ehdotus,mut kun en o maksamassa tullutta,enkä myöhässä tulevaa. Voin mä kyl omaani täs samal laskutusosotteen muuttaa,ku annat vaa tarvittavat tiedot.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Mainitsin alussa,että käyttäjä oli saanut viestin. Ajattelin et siitä ymmärrettäis,ettei ole kyse minun laskusta. Olen nyt tässä laskuntarkastajan roolissa,kun näitä liittymiä joki aika sitten vaihdettiin. Laskua ei siis käyttäjä maksa,ennen kun olen katsonut,että se on sitä mitä on sovittu. Koska välistä jäi jo yksi lku pois,koska on kuulema niin paljon hyvityksiä. Siksi nyy tätä odotamme,että asia saataisi päiväjärjestykseen,koska saamani infon mukaan lasku tulee olemaan suht sekava. Tulikohan nyt selväksi,etten puhu omasta liittymästäni. Mainitaan nyt vielä,että tuohonki liittymään on valtakirjalla annettu lupa hoitaa siihen liityvät asiat.(joku ois kuitenki kysyny). 
Käyttäjätaso 2
Näyttää laskusekoilu olevan koko konsernin ongelma, kun Elisan laskuissa on virheelllistä viivästyskorkoja ja aiheettomia paperilaskuveloituksia.

Joku tyhmempi voisi luulla, että laskutus olisi asia, jonka yritys haluaisi olevan toimiva eikä se tuottaisi ruuhkaiseen aspaan puheluvyöryjä ja viestitulvia?

Osallistu keskusteluun