Kysymys

Minne voin valittaa Vantaan Myyrmannin asiakaspalvelusta

  • 10 tammikuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 536 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Heippa,

Viime viikolla kyllästyin Vantaan Myyrmannin kauppakeskuksessa näihin "hei mikä liittymä sinulla on " utelioihin ja ajattelin että kuunnellaan nyt sitten. Vastaan yleensä heille, että valitettavasti Elisa kun se ei toimi aina Vantaan Rajatorpassa eikä myöskään mökillä Salossa. No tämä innokas nuori mies innokkaasti alkoi selittää sitä sun tätä ja että se 3G verkko on niin ruuhkainen, saako hän laittaa puhelimeeni jotain minkä sitten itse aktivoisin seuraavana päivänä. Joo ja jos maksan 5 euroa kuukaudessa lisää niin sitten toimii minulla 4G puhelimessa. OK. Kertaakaan ei puhuttu muusta kuin puhelinliittymästä. Sitten tuli sähköpostiini vahvistus liittymätyypinvaihdosta. Mutta mitä kummaa, siinä olikin aivan outo liittymän puhelinnumero, joka tietty oli tablettini numero. Tämä innokas  nuori mies oli kaikessa viisaudessaan ja näppäryydessään vaihtanut tablettini liittymän.  Menin sitten seuraavana päivänä Manniin  oikein sinne teidän asiakaspalvelupisteeseen. Selitin siellä tottakai hieman tuohtuneena, että haluan peruuttaa tämän liittymätyypinvaihdon, minulla oli kopio sähköpostista mukana. Sitten tapahtui jotain aivan uskomatonta jonka havaitsin vasta illalla kotona avattuani tabletin. Tämä asiakaspalvelun pölvästi oli peruuttanut tablettini jo aikaisemminkin ostetun liittymän. Tabletissa ei siis ole tällä hetkellä liittymää, tosin maksan varmaankin siitä koko ajan.

Voiko näin tapahtua, mistä Elisa löytää nämä myyjät jotka käyvät hihaan kiinni?  Kuvittelin, että ainakin palvelupisteessä olisi asiantuntevaa henkilökuntaa, mutta ei. Arvatkaa vain, onko kohta minulla tai läheisilläni kellään Elisan  liittymiä !!!!!!

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Voi todella tapahtua!

Itselläni kävi joskus niin, että halusin vain maksaa Vahti-palveluuni osamaksulla hankkimani kameran loppuerän kerralla pois. Kaveri hetken näpytteli konetta ja sanoi asian olevan nyt kunnossa ja loppulaskun saapuvan jonkin ajan kuluttua.

No lasku saapui, mutta oli jotain aivan muuta, kuin tuo kameramaksun loppuerä. Ja lopulta koko Vahti palvelu pimeni. Olikin näpytelty, että lopetan koko palvelun!

Vika ei varmasti ole yksin noissa "Tohina-Tommeissa", vaan myös järjestelmässä. Järjestelmä ei ehkä näpyttelyjen jälkeen esitä riittävästi kysymyksiä, oletko nyt ihan tosissasi aikeissa nyt tehdä tätä ja tätä. Eli kontrolleja puuttuu!

Kuin myös kommunikointi asiakkaan kanssa ennen viimeisen enterin painamista, eli tätä on nyt tapahtumassa, onko oikein!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Hei 
  • ?

    Pahoittelen hunoa kokemustasi. Siellä on selkeästi ymmärretty nyt jotain väärin tai tehty virhe tilauksen perumisen suhteen.

    Onko asiaa selvitetty vielä? Voisimme katsoa sitä tarkemmin, jos laitat minulle yksityisviestin. Kerro siinä yhteystietosi, jotta löydän asiakasnumerosi. 

    Pystyn myös välittämään palautteesi oikealle taholle. :)

    Huomioithan, että poistin työntekijän nimen kirjoituksestasi hänen henkilöllisyytensä tunnistettavuuden vuoksi. 
  • Osallistu keskusteluun