Vastattu

Mistä löydän chat-asiakaspalvelun?

  • 28 December 2015
  • 21 kommenttia
  • 17116 katselukerrat

Mistä löydän chat-asiakaspalvelun omasaunalahden sivulta? Onko sekin palvelu hävitetty?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Manipenni 28 December 2015, 17:02

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

21 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18
Vaikkapa näin:

Asiakaspalvelu-chat

Chat-asiakaspalvelumme löydät OmaElisasta! Siirry OmaElisaan ja klikkaa oikeaan yläkulmaan ilmestyvää chat-nappia. Chat avoinna ark. klo 8-19.
Ei tähän uuteen Win10;iin mitään chat-nappulaa ilmesty. Nyt on hyvät neuvot tarpeen 😢
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18
Oletko KIRJAUTUNUT OmaElisan sivuille ?

Ainakin vasemmasta reunasta(harmaalla pohjalla) voi valita kohdan asiakastuki ja sitten onkin jo chat nenän edessä.
Käyttäjätaso 3
Koetin saada CHATTiä auki että olisin päässyt ratkomaan mobiilidataongelmaa.

Kirjautuminen OmaElisaan ->

Asiakaspalvelupainiketta -> CHAT

->Lappu eteen jossa kehotettiin kirjautumaan Oma Elisaan!!

Onneksi olkoon, ikilikkuja on luotu. Onko CHAT sitten vielä kiinni kun sitä painiketta ei näy missään kulmassa? (W10+Crome)
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tällä hetkellä chat on mahdollista aktivoida käyttöön silloin, kun asiakaspalvelija on vapaana. Jonottamaan ei siis chatia pääse. Resursseja pyritään koko ajan lisäämään, että chat olisi mahdollista aktivoida käyttöön aukioloaikana milloin vain. 🙂
Käyttäjätaso 3
Ok.

Pääsin tuossa aiemminkin sitten CHATtiin ja aspan viestiinkin oli vastattu kiitettävän nopeasti. Kuitenkin ongelma oli sellainen että olisin sen mielummin hoitanut suoraan chatin kautta saamatta geneerisiä "oletko tarkastanut" kysymyksiä.

Kun nyt koen olevani koneen kanssa kuten suomalaiset autoille, keskivertoa parempi. =)

Mutta plussat CHATIlle, korvaa varmasti monet aspaviestit jos vain saadaan kapasiteetin suhde sopivaksi.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Tokihan me autetaan täällä Palstallakin! Jos laitat meille vihreällä nimimerkillä oleville palstatiimiläisille yksityisviestiä, niin autetaan. 🙂
Eliii... Jos mistään ei löydy tuota "Chat" sanaa, sieltä omilta sivuilta, tai mistään muualtakaan, vaikka kissojen ja koirien kanssa etsisi, niin teillä ei vain ole yhtään asiakaspalvelijaa vapaana...
Pääsee oravanpyörään, etsi chattiä - "paina sitä chat nappia (jota ei ole) oman elisasi oikeassa reunassa"
...

Sorry, hieman kiukuttaa, kun sen yhden kerran olen siellä nähnyt (tänään) ja pääsinkin keskustelemaan, mutta kesken asioinnin / aspalaisen 1 kunnon vastauksen jälk chat loppui....
Ja nyt ei löydy chat nappulaa mistään.
Hulluksihan tässä tulee... Tai ainakin kiukkuiseksi.

Voisko chat nappulan kiinnittää vakituisesti paikoilleen, sen "Nyt näkyy, eipäs näykkään" temppuilun sijaan. Ja vaikka laittaa linkki vihreäksi sillon kun se on käytettävissä ja puneiseksi silloin kun ei, tms vapaita aspalaisia ei ole.
Jookos... Tjtk. Koittakaahan keksiä jotain pikkasen fiksumpaa, kuin asiakkaiden kiusaaminen.
Juu, yksinkertainen on helppo ja ystävällistä asiakaspalvelua 😉
Tulin tänne foorumille etsimään apua että mistä löytyy chatti mutta näköjään turhaan :)
Ei ole missään kulmassa chat-nappulaa oma elisaan kirjauduttuani minullakaan.

..ok, tätä kirjottaessani ymmärsin että se chat-nappula näkyy ainoastaan sillon kun joku chat-palvelija on vapaana.. Järjettömän typerä systeemi :-D
Mutta on kyllä muutenkin ehkä suurinpiirtein maailman hankalimmat sivut navigoida. Voisitte palkata jonkun käyttöliittymien suunnittelijan hoitamaan tälläset ettei perus-koodarit saa vapaita käsiä suunnitella UI:ta.. (lue: _joudu_ suunnittelemaan, tuskin kukaan tykkää työstä joka ei ole oma leipälaji)
Käyttäjätaso 7


..ok, tätä kirjottaessani ymmärsin että se chat-nappula näkyy ainoastaan sillon kun joku chat-palvelija on vapaana.. Järjettömän typerä systeemi :-D


Niinpä.

Kerrotko meille muillekin , että jos yhtään chat-palvelijaa ei ole vapaana , niin miten ajattelit ottaa sellaiseen yhteyttä. Minusta se on käytännössä mahdollista vain , jos palvelija on vapaana.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
On siellä jonotusnumero, viimeksi mulla oli 2. Se ja chat ilmeisesti häipyy, jos jono on tarpeeksi pitkä.
Käyttäjätaso 7
On siellä jonotusnumero, viimeksi mulla oli 2. Se ja chat ilmeisesti häipyy, jos jono on tarpeeksi pitkä.

Niinkö???

No enpä ole chattia käyttänyt ja ihmettelen , että miten sille jonotuslistalle pääsee , jos chat-nappulaa ei ole kuin silloin , jos palvelija on vapaana. Vai onko jollakin Elisan sivulla se nappi aina saatavilla riippumatta varaustilanteesta???
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Luulen, että se chat toimii johonkin tähän tapaan:
Jos jonossa on esim. alle kymmenen, niin chat-nappula näkyy ja kun sitä klikkaa, niin chat aukeaa ja näkyy info " 8 jonossa ennen sinua"
Jos jonossa on 10 tai enemmän, chat-nappulaa ei ole näkyvissä.
Minä olen pari kertaa käyttänyt Omaelisan kautta. Joskus Omaelisassa käydessä sitä nappulaa ei ole näkynyt.
Elisalaiset voisivat antaa tarkempaa tietoa asiasta, ihan nice to know -periaatteen pohjalta 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Nappi on aina saatavilla kun on asiakaspalvelijoita vapaana. Ehkä joissain hyvin poikkeuksellisissa tilanteissa sitä nappulaa ei näy normaaleina asiakaspalvelun aukioloaikoina, jos asiakaspalvelijoita ei ole juuri sillä hetkellä vapaana ainuttakaan. Jonossa voi kyllä olla enemmän kuin kymmenenkin siis. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Nappi on aina saatavilla kun on asiakaspalvelijoita vapaana. Ehkä joissain hyvin poikkeuksellisissa tilanteissa sitä nappulaa ei näy normaaleina asiakaspalvelun aukioloaikoina, jos asiakaspalvelijoita ei ole juuri sillä hetkellä vapaana ainuttakaan. Jonossa voi kyllä olla enemmän kuin kymmenenkin siis. :)

Minulla on "suurimmillaan" ollut jonotusnumero 3. Mutta on ollut useita kertoja, jolloin tuota chat-nappulaa ei ole ollut näkyvissä lainkaan.

Ja vaikkakin matiaaksen ja kukkatipan viesteillä on jokunen tovi vierähtänyt välissä, niin samassa ketjussa ollessaan ne antavat kyllä melko ristiriitaisen sanoman. Aiemmin annettiin ymmärtää, että chat-nappula puuttuu aina toisinaan, kun asiakaspalvelijaa ei ole saatavilla ja nyt sanotaan, että näin ei oikeastaan tapahdu kuin "hyvin poikkeuksellisissa" tilanteissa. Kuten itsekin jo sanoin, ja kuten moni tässä ketjussakin on sanonut, niin kyllä se chat-nappula sieltä vaan puuttuu hieman useammin, kuin vain "hyvin poikkeuksellisissa" tilanteissa.

..mitä kukakin sitten pitää poikkeuksellisena on toki oma asiansa..

EDiT; Kannatetaan aiemmin tässä kirjoitettua ehdotusta, jonka mukaisesti chat-nappula olisi aina samalla paikalla OmaElisassa, mutta että vaikka juuri värillä kerrottaisiin siitä, onko se aktiivinen sillä hetkellä, eli onko mahdollista päästä edes jonottamaan vuoroaan. Vai onko palvelu niin ruuhkautunut, ettei oteta edes uusia jonottajia vielä mukaan. On hölmöä antaa jengille neuvot siitä, kuinka löydät chat-nappulan, mutta sitten saattaakin olla, ettei siellä Juuri sillä hetkellä koko nappulaa edes olekaan.
Käyttäjätaso 7
[quote=Piampi]

Ja vaikkakin matiaaksen ja kukkatipan viesteillä on jokunen tovi vierähtänyt välissä, niin samassa ketjussa ollessaan ne antavat kyllä melko ristiriitaisen sanoman.


Kukkatipan matiaaksen viesteillä on aikaeroa 6kk. Onhan se mahdollista , että siinä välissä systeemit ovat muuttuneet.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kyllä puolessa vuodessa tapahtuu aika paljon asioita. Itse tehnyt n. 10 kuukautta jo chattiakin. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kukkatipan matiaaksen viesteillä on aikaeroa 6kk. Onhan se mahdollista , että siinä välissä systeemit ovat muuttuneet.

No mutta ei kai nyt Elisalla vielä 6kk mitään tapahdu..:8
Miksi chattia varten pitää kirjautua oma elisaan, olisi kätevämpää, jos se toimisi suoraan.
Käyttäjätaso 7
Miksi chattia varten pitää kirjautua oma elisaan, olisi kätevämpää, jos se toimisi suoraan.

Sen vuoksi , että silloin asiakaspalvelu näkee suoraan asiakkaan tiedot eikä niitä tarvitse kysellä erikseen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Sen vuoksi , että silloin asiakaspalvelu näkee suoraan asiakkaan tiedot eikä niitä tarvitse kysellä erikseen.


Ainakin minulta viimeksi kyseltiin kaikki mahdolliset tiedot isoisän kengännumerosta alkaen päättyen mun hetun loppuosaan, joten minun veikkaus on, että eivät näe mitään tietoja.