Vastattu

Mitä kautta voin antaa palautetta Elisan asiakaspalvelusta?

  • 8 kesäkuu 2015
  • 1 kommentti
  • 1019 katselukerrat

Terve.

Mitä tämä pelleily on teidän asiakaspalvelussanne?

Soitin perjantaina teidän asiakaspalveluunne sen jälkeen kun asiakaspalveluchatissä kukaan ei vastannut viestiini 15 minuutissa (teidän työaikana) ja halusin selvittää, saanko nykyisenä Elisa Viihde -asiakkaana Elisa Viihteen edullisempaan hintaan nyt kun taloyhtiööni ollaan ottamassa 10M netti Elisalta. Elisa Viihde chatissä oli oltu sitä mieltä, että hinta puolittuu (40e --> 20e), mutta he eivät voineet tehdä muutosta koska olen nykyinen asiakas.

Sitten kun asiakaspalvelussa vihdoin vastattiin ikuisuudelta tuntuneen odotuksen jälkeen, minut ohjattiin sopimuspuolelle ja pitkän odotuksen jälkeen siellä katsottiin, että hinta kyllä puolittuu, mutta voi olla että tekniikka muuttuu. Uuden tekniikan myötä tulisi se ongelma, että pistoke on eteisessä eli nettijohto pitäisi vetää koko asunnon halki (ei houkutteleva idea). Asiakaspalvelija lupasi tehdä tiedustelun tekniikasta ja palata asiaan ensi viikolla.

Tänään kuntosalilta tullessani huomasin, että teiltä oli soitettu numerosta 010190240. Soitin asiakaspalvelunumeroonne klo 18:47 ja siellä vastattiin kerrankin nopeasti. Kerroin puhelimeen vastanneelle Eetulle, että minua oltiin tavoiteltu ja asia koski varmaankin mahdollisesti vaihtuvaa tekniikkaa. Eetu kertoi aavistaneeni oikein, mutta ei osannut tulkita asiasta jätettyä kommenttia ja sanoi yhdistävänsä minut jälleen sopimuspuolelle. Katsoin että kello on 18:49 ja sanoin Eetulle, että vieläkö he ehtivät vastaamaan puheluun, hehän lähtevät kohta töistä? Eetu vastasi, että hänkin lähtee kohta töistä ja kertoi että sopimuspuolelle on vain parin minuutin jono. Kysyin montako minuuttia jono on (samalla kelloa katsoen), mutta en saanut enää vastausta. Olin jo jonossa... Odotin puhelin korvalla klo 19:01 asti, jolloin totesin että ei siellä kukaan enää ole töissä. Ovat lähteneet jo kotiin.

Haluaisinkin tiedustella, minkä takia minua pompotellaan turhanpäiten maksullisissa yritysnumeroissa, jos kukaan ei edes aio vastata puheluuni ennen kuin lähtevät töistä ja minkä takia te huijaatte asiakkaitanne valehtelemalla jonotusajoista? Entä onko asiakaspalveluchatissa tarkoitus saada vastaus tervehdykseen ensimmäisen vartin aikana? Elisa Viihteen chatissä vastataan välittömästi.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 9 kesäkuu 2015, 11:52

Tervetuloa Palstalle
  • !

    Täällä Palstalla asiakaspalaute tulee perille parhaiten meidän moderaattoreiden kautta. Tunnistat meidät siitä, että nimimerkkimme on vihreä. Askarruttavissa asioissa voit aina lähettää meille yksityisviestiä (onnistuu klikkaamalla profiilia > Lähetä yksityisviesti tälle käyttäjälle).

    Asiakaspalvelumme on avoimena tosiaan klo 19 asti arkisin, mutta kaikki henkilöt jonossa palvellaan, vaikka asiakaspalvelu olisi mennyt kiinni. 🙂 Ensimmäisellä vastaavalla henkilöllä ei ole välttämättä osaamista juuri siihen asiaan, mitä asiakkaan asia koskee, joten tästä johtuen puhelu joudutaan joskus yhdistämään eteenpäin. Asiakaspalvelun chatissa vastauksen pitäisi tulla muutamassa minuutissa, pahoittelut todella pitkästä vastausviiveestä ja siitä, että et ole saanut chatissa vastausta!

    Yhtiövastikkeellinen sopimus Elisa Viihde -palvelusta tehdään tietylle laajakaistatekniikalle. Alennettu hinta koskettaa ainoastaan tätä laajakaistatekniikkaa, josta taloyhtiö ja Elisa ovat tehneet sopimuksen. Näin ollen tekniikka Elisa Viihteen laajakaistasta tulee vaihtaa, mikäli haluat alennetun hinnan Viihteestä.

    Huomasinkin asiakastiedoistasi, että sinulle on ehditty soittaa jo asiasta. 🙂 Mikäli haluat muutoksia sopimukseesi, voit lähettää minulle yksityisviestiä.

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • !

    Täällä Palstalla asiakaspalaute tulee perille parhaiten meidän moderaattoreiden kautta. Tunnistat meidät siitä, että nimimerkkimme on vihreä. Askarruttavissa asioissa voit aina lähettää meille yksityisviestiä (onnistuu klikkaamalla profiilia > Lähetä yksityisviesti tälle käyttäjälle).

    Asiakaspalvelumme on avoimena tosiaan klo 19 asti arkisin, mutta kaikki henkilöt jonossa palvellaan, vaikka asiakaspalvelu olisi mennyt kiinni. 🙂 Ensimmäisellä vastaavalla henkilöllä ei ole välttämättä osaamista juuri siihen asiaan, mitä asiakkaan asia koskee, joten tästä johtuen puhelu joudutaan joskus yhdistämään eteenpäin. Asiakaspalvelun chatissa vastauksen pitäisi tulla muutamassa minuutissa, pahoittelut todella pitkästä vastausviiveestä ja siitä, että et ole saanut chatissa vastausta!

    Yhtiövastikkeellinen sopimus Elisa Viihde -palvelusta tehdään tietylle laajakaistatekniikalle. Alennettu hinta koskettaa ainoastaan tätä laajakaistatekniikkaa, josta taloyhtiö ja Elisa ovat tehneet sopimuksen. Näin ollen tekniikka Elisa Viihteen laajakaistasta tulee vaihtaa, mikäli haluat alennetun hinnan Viihteestä.

    Huomasinkin asiakastiedoistasi, että sinulle on ehditty soittaa jo asiasta. 🙂 Mikäli haluat muutoksia sopimukseesi, voit lähettää minulle yksityisviestiä.
  • Osallistu keskusteluun