Mitä tehdä, kun OmaElisassa lukee "Et ole vielä vahvistanut Elisa-tunnuksesi sähköpostiosoitetta"?

  • 2 June 2017
  • 0 kommenttia
  • 1038 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
OmaElisa pyytää vahvistamaan, että tunnuksenasi oleva sähköpostiosoite on sinun käytössäsi. Tässä simppeli ohje, jonka avulla pääset vahvistamaan tunnuksen :)

1. Tarkista, mikä sähköpostiosoite mainitaan vahvistussivulla lauseessa, joka alkaa ”Jos et pääse kirjautumaan osoitteen…”
a) Jos mainittu sähköposti on käytössäsi, klikkaa vahvistussivulla olevaa sinistä nappia Tilaa uusi linkki.
b) Jos sähköposti ei ole käytössäsi, klikkaa tekstin loppuosassa olevaa kohtaa ”täällä”, joka on linkki. Sen avulla voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi, johon vahvistusviesti lähetetään.
2. Saat kohta sähköpostiisi vahvistuslinkin, toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan ja pääset taas käyttämään OmaElisaa!

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA