Kirjauduin OmaElisaan, ja tein kuten asiakastuki neuvoo.
"Voit tilata Roskapostisuodatin-palvelun käyttöösi OmaElisasta kohdasta Laajakaista-välilehti > Hallinnoi internetpalveluita > Sähköpostilaatikot > Tilaa Roskapostisuodatin."
Sähköpostilaatikot -sivulla ei kuitenkaan ole mitään kohtaa, mistä voisi tilata.
Palvelut-välilehdessä lukee roskapostisuodatin: Ei käytössä.
Kun roskapostisuodatin-linkkiä klikkaa, sivu siirtyy Elisan lisäpalvelut -sivulle, josta roskapostisuodatinta ei löydy tilattavaksi, vaan päätyy haulla asiakastukeen takaisin.
Miten ihmeessä se siis tilataan ja aktivoidaan?
Vastauksia kiitos.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Vispi
Teimme tuosta Oma Elisan toiminnasta häiriöilmoituksen jatkoselvitykseen, niin saadaan asiaa kuntoon. :)
Katso alkuperäinen viesti