tein tilauksen verkkokaupastanne ja kaikki asiakaspalvelut on puhelimen päässä! minulla ei ole mahdollisuutta soittaa tällä hetkellä miten voin perua tilaukseni?
Laitatko asiakasnumeron tai puhelin-numerosi omiin henkilökohtaisiin tietoihisi Palstatiimiläisten (vain palstan moderaattoreille näkyy) käytettäväksi, niin joku Palstatiimistä katsoo tilanteesi ja he voivat myöhemminkin autaa sinua jos on tarvetta.
Vasen yläkulma, Oma nimimerkki ->Omat asetukset -> Henkilökohtaiset tiedot
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.