Vastattu

Miten ottaa yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun?

  • 15 August 2013
  • 8 kommenttia
  • 23971 katselukerrat

  • Kommentaattori
  • 24 kommenttia
Moi, liittymä on suljettu, mutta maksua vielä pukkaa eikä ole oikein varmaa onko kaikki nyt maksettu.

Ei millään osu silmään Saunalahden sivuilla jotain lomaketta tai sähköpostiosoitetta, millä voisi kyselyä lähettää. Ainoastaan oma.saunalahteen on linkkiä, minne ei voi kirjautua, koska tunnarit eivät enää toimi liittymän suljeuduttua. Ulkomailla asuessa ei viitsi soittaakaan.

Ilmeisesti http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/300/yhteystiedot/ sivun mukaan ainoat vaihtoehdot ovat oma.saunalahti.fi, soittaminen ja sitten kirjeen lähettäminen sivulla annettuun osoitteeseen. Onko tuo siis tässä tapauksessa ainoa väylä mahdollisen vastauksen saamiseen?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 15 August 2013, 13:51

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei ja kiitos viestistäsi.

Muokattu: Saunalahden vanha sähköpostiosoite ei ole enää käytössä. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot täältä.

Asiakaspalveluumme ei ole suoraa sähköpostiosoitetta, mutta halutessasi voit lähettää viestin sähköisellä yhteydenottolomakkeellamme.

 

Hauskaa päivän jatkoa!



// Muokattu viestiä 12.9.2016. Saunalahden vanha sähköpostiosoite poistettu viestistä. -Rinsku
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Mutta varaudu siihen, että vastaus voi kestää 2-14 päivää.
Käyttäjätaso 1
Miksiköhän Lappeenrannan Karhuvuoressa yhteys on todella huono ... 50M liittymässä vastaanootto max noin 1M eikä eikä lähetysnopeutta saanut edes mitattua ... siis 4G ... pystyyköhän joku parempaan .... yhteys on jo nikotellut pitemmän aikaa ... pitääkö silti maksaa vaikka yhteys ei ole lähelläkään luvattua ...
Käyttäjätaso 1
Äskeisen viestin lähettämiseen meni lähes minuutti ... joo .. ja videoita on edes turha yrittää katsoa .... 😠
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Äskeisen viestin lähettämiseen meni lähes minuutti ... joo .. ja videoita on edes turha yrittää katsoa .... 😠
On luultavasti liikaa käyttäjiä, eli 4G ruuhkautuu, jos muitakin yrittämässä alueella nettiin.

Voi myös johtua tukiasemaviasta...

Lappeenrannan alueella toinen vaihtoehto Elisalle on Suomen yhteisverkko oy, jota ylläpitävät DNA ja Telia, liittyä voi halutun tarjoajan kautta. Suosittelen DNA-liityntää, koska pinkki on hyvä.

Älä tee pinkin kanssa määräaikaisia tietoliikennesopimuksia.

Ihmettelen vielä tässä miksi Elisa luopui sähköpostiosoitteestaan, DNA:lla se on edelleen käytössä. Monille liittymäasiakkaille on helpompaa lähettää sähköposti kuin etsiä lomakkeita.

Toisaalta DNA:lla on 24/7 aina ilmainen vikapalvelun numero, joka päiväsaikaan yhdistää ilmaiseksi myös asiakaspalveluun, mistä ohjataan sitten vikapuolelle tarvittaessa. Ilmainen soitto kaikille liittymäasiakkaille. Miksi Elisalla kaikki on niin vaikeaa? Niinpä.

Sähköpostia ei enää ole, lomakkeita täytyy etsiä, soittaminen maksaa... Mutta ei vikailmoitus saisi maksaa, kuluttajavirasto on tästä samaa mieltä. DNA:lla soitto on oikeasti ilmaista.

Kerran oli puhelimen asetuksesta kiinni, kun soitteli eräs murmeli DNA:lle, niin tuli sekin vika kuntoon ja DNA:lla hoidettiin etänä puhelimen datankäyttörajoitus pois joka esti nettiä.

Ilmaiseksi. Ei puhelu DNA:lle maksa senttiäkään. Miksi Elisa ei ota mallia.

Näin palvellaan muualla, miksei Elisalla? Vai onko hyvä palvelu Elisalle toissijainen juttu. Ihmettelin sitä itsekin, kun ei edes sähköpostia ole, Facebookia vaan tyrkytetään?

Nyt soi Ran-D - Defect Your Brain (Original Mix).
Käyttäjätaso 3
Miksiköhän Lappeenrannan Karhuvuoressa yhteys on todella huono ... 50M liittymässä vastaanootto max noin 1M eikä eikä lähetysnopeutta saanut edes mitattua ... siis 4G ... pystyyköhän joku parempaan .... yhteys on jo nikotellut pitemmän aikaa ... pitääkö silti maksaa vaikka yhteys ei ole lähelläkään luvattua ...

Hei @Nykä ! Ikävää että on ongelmia nyt siellä! 😥 Laitatko meille yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi niin pääsemme tarkistamaan tilannetta.


Äskeisen viestin lähettämiseen meni lähes minuutti ... joo .. ja videoita on edes turha yrittää katsoa .... 😠On luultavasti liikaa käyttäjiä, eli 4G ruuhkautuu, jos muitakin yrittämässä alueella nettiin.

Voi myös johtua tukiasemaviasta...

Lappeenrannan alueella toinen vaihtoehto Elisalle on Suomen yhteisverkko oy, jota ylläpitävät DNA ja Telia, liittyä voi halutun tarjoajan kautta. Suosittelen DNA-liityntää, koska pinkki on hyvä.

Älä tee pinkin kanssa määräaikaisia tietoliikennesopimuksia.

Ihmettelen vielä tässä miksi Elisa luopui sähköpostiosoitteestaan, DNA:lla se on edelleen käytössä. Monille liittymäasiakkaille on helpompaa lähettää sähköposti kuin etsiä lomakkeita.

Toisaalta DNA:lla on 24/7 aina ilmainen vikapalvelun numero, joka päiväsaikaan yhdistää ilmaiseksi myös asiakaspalveluun, mistä ohjataan sitten vikapuolelle tarvittaessa. Ilmainen soitto kaikille liittymäasiakkaille. Miksi Elisalla kaikki on niin vaikeaa? Niinpä.

Sähköpostia ei enää ole, lomakkeita täytyy etsiä, soittaminen maksaa... Mutta ei vikailmoitus saisi maksaa, kuluttajavirasto on tästä samaa mieltä. DNA:lla soitto on oikeasti ilmaista.

Kerran oli puhelimen asetuksesta kiinni, kun soitteli eräs murmeli DNA:lle, niin tuli sekin vika kuntoon ja DNA:lla hoidettiin etänä puhelimen datankäyttörajoitus pois joka esti nettiä.

Ilmaiseksi. Ei puhelu DNA:lle maksa senttiäkään. Miksi Elisa ei ota mallia.

Näin palvellaan muualla, miksei Elisalla? Vai onko hyvä palvelu Elisalle toissijainen juttu. Ihmettelin sitä itsekin, kun ei edes sähköpostia ole, Facebookia vaan tyrkytetään?

Nyt soi Ran-D - Defect Your Brain (Original Mix).



Hei @hpguru! Kaikki yhteydenotto kanavamme löytyvät sivulta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ 🙂 Reagoiminen puhelimitse, chatissa tai esimerkiksi somessa on nopeampaa kuin sähköpostise. Asiakaspalvelun numero ei ole erikseen lisämaksullinen numero vaan se sisältää vain normaalin matkapuhelinmaksun. Meille voi varata myös soittopyyntöä tai käyttää jotain sähköistä kanavaa jolloin yhteydenotto on veloituksetonta. Vikapalvelumme päivystää myös 24/7.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Onhan se todella monipuolinen tarjonta palvelua, mutta kun tässäkin ketjussa 15637 katselukertaa (kirjoitushetkellä) hakenut vastausta kysymykseen miten saada yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun, niin tilausta on. Yhdistettynä muihin vastaaviin ketjuihin. Oletetaan sellainen, kylläkin harvinainen tilanne, että OmaElisaan ei pääse koska ei ole verkkopankkitunnuksia, puhelinta ei ole tai se on rikki, eli ei voi soittaa -- mutta on tietokone jolla voi lähettää sähköpostia. Mikä on paras vaihtoehto saada Elisalta tuossa tilanteessa asiakaspalvelua? Löytyykö helposti palautelomaketta? Onko mietitty toteutuuko asiakaspalvelu kaikissa tilanteissa. Oletetaan, että puhelinta ei saa vaikka mistään.

Pinkillä operaattorilla tuossakin tilanteessa saa palvelua, sähköpostilla.
Käyttäjätaso 3
Onhan se todella monipuolinen tarjonta palvelua, mutta kun tässäkin ketjussa 15637 katselukertaa (kirjoitushetkellä) hakenut vastausta kysymykseen miten saada yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun, niin tilausta on. Yhdistettynä muihin vastaaviin ketjuihin. Oletetaan sellainen, kylläkin harvinainen tilanne, että OmaElisaan ei pääse koska ei ole verkkopankkitunnuksia, puhelinta ei ole tai se on rikki, eli ei voi soittaa -- mutta on tietokone jolla voi lähettää sähköpostia. Mikä on paras vaihtoehto saada Elisalta tuossa tilanteessa asiakaspalvelua? Löytyykö helposti palautelomaketta? Onko mietitty toteutuuko asiakaspalvelu kaikissa tilanteissa. Oletetaan, että puhelinta ei saa vaikka mistään.

Pinkillä operaattorilla tuossakin tilanteessa saa palvelua, sähköpostilla.


Tuolta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ löytyvään lomakkeen kautta voi toki mainita että haluaa yhteydenoton sähköpostitse 🙂