Vastattu

Mobiili OmaElisa ei anna kirjautua

  • 11 joulukuu 2016
  • 19 kommenttia
  • 883 katselukerrat

Saisitteko korjattua nyt vihdoin ja viimein? Sama ongelma ollut nyt parin viikon ajan. Muutkin on valittaneet, mutta korjausta asiaan ei ole tullut. Nettiselaimella pääsen kirjautumaan, joten ongelma on nimenomaan appsissa.
Laitoin palstatiimille myös yksityisviestin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi groner 27 joulukuu 2016, 07:50

@Antzqu & @emmakani:
Kiitos lisätiedoista. Kertoisitteko vielä, että mihin vaiheeseen kirjautuminen tyssää? Herjaako sovellus väärää tunnusta/salasanaa vai tapahtuuko kirjautumista yrittäessä jotain muuta?
Katso alkuperäinen viesti

19 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Itselläni toimii loistavasti. Ei mitään ongelmia.

Kokeilepa poistaa asennus ja asenna sovellus uudelleen.
On kokeiltu tuotakin. Olen poistanut ja asentanut uudelleen. Ei toimi siltikään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Onko kyseessä Android, Apple vai Windows Phone? Mikä järjestelmäversio?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Aloittajalla on Android ja toistaiseksi ei löydetty syytä häiriön aiheuttajalle. Jätinkin asiasta jo vikailmoituksen. Toivottavasti tilanne selviää sen avulla pian. 🙂
Sama ongelma ollut minulla jo monta kuu-
kautta.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
ei liity varmaan täysin aiheeseen mutta tukeeko sovellus anroid 7 meinaan sekin voi aiheuttaa ongelmia jos käyttis on uudempi kuin mitä sovellus virallisesti tukee kokemusta on
Näyttää käyttis olevan 6.01
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jotta voimme tutkia tuota niin laita meille yksityisviestillä seuraavat tiedot: mikä puhelin on käytössä + tunnus jolla yrität kirjautua (tai asiakasnumero niin katsomme sen perusteella). Yksityisviestin voit lähetää tästä: http://elisa.fi/palstatiimi. Kiitos!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Olitko käynyt itse rekisteröimässä tunnaria verkkopankkitunnistautumisen kautta? Kokeile tehdä tuo ensin ja yritä sitten uudelleen mobiililla. Se onnistuu OmaElisan kirjautumissivun alla kohdasta "Luo Elisa-tunnus tai tunnus hukassa".
Ei vaan onnistu tuokaan
Käyttäjätaso 1
Minkälainen ongelma tuossa tulee vastaan? Tuolla epäiltiin että tämä tunnuksen rekisteröinti saattaisi auttaa asiaan.
No minun ongelma on edelleen se että en pääse kännykällä apin kautta omaelisaan.
Nyt on kokeiltu vaikka mitä. Salasanaa vaihdettu ym
Jos menen selaimen kautta niin ok.mutta on hiukka työlästä joka kerta. Kun on tuo appikin keksitty
Käyttäjätaso 2
En ainakaan huomannut vielä viestiäsi, mutta voit siis laittaa meille tarkempia tietoja suoraan yksityisviestillä, jotta päästään katsomaan, pitäisikö tuosta tehdä ihan vikailmoitus. http://elisa.fi/palstatiimi
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
@Antzqu & @emmakani:
Kiitos lisätiedoista. Kertoisitteko vielä, että mihin vaiheeseen kirjautuminen tyssää? Herjaako sovellus väärää tunnusta/salasanaa vai tapahtuuko kirjautumista yrittäessä jotain muuta?
Asia on korjaantunut sillä että vaihdoin operaattoria enkä tarvitse tuota appis enään.
OmaElisa appi ei toimi edelleenkään...
Mikään ei ole muuttunut puhelimen ym suhteen. Taaaaaaaaaas jälleen kerran sovellus poistettu ja asennettu uudelleen... Ei mitään apua, nyt jo 3 (!!!!!!!!!!!!) kuukautta niin ettei toimi. Edelleen selaimen kautta pääsee ilman ongelmia, mutta appi saa kyllä raivon partaalle... Aivan totaalisen turha sovellus. Puhelin tosiaan edelleen S7 joten raudasta ei pitäisi olla kiinni... Eikö tähän nyt ihan oikeasti saa korjausta?!?!?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Mobiili Oma Elisa toiminut kaiken aikaa hyvin, juuri kävin kurkkaamassa tämänhetkistä laskukertymää ja ei nytkään tarvitse erikeen kirjautua, vaan pelkkä appin klikkaus vie Oma Elisaan.
Samsung Galaxy Note4 Edge Android 6.0.1
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
OmaElisa appi ei toimi edelleenkään...
Mikään ei ole muuttunut puhelimen ym suhteen. Taaaaaaaaaas jälleen kerran sovellus poistettu ja asennettu uudelleen... Ei mitään apua, nyt jo 3 (!!!!!!!!!!!!) kuukautta niin ettei toimi. Edelleen selaimen kautta pääsee ilman ongelmia, mutta appi saa kyllä raivon partaalle... Aivan totaalisen turha sovellus. Puhelin tosiaan edelleen S7 joten raudasta ei pitäisi olla kiinni... Eikö tähän nyt ihan oikeasti saa korjausta?!?!?


Millaisia palveluita sinulla käytössä meidän kautta? Oman kokemuksen mukaan OmaElisan mobiilisovelluksen sisäänkirjautuminen ei toiminut, kun tilauksena Elisan kautta oli vain luottokauppa. Selaimen kautta toimi normaalisti.
Mitä tarkoitat luottokaupalla? Puh liittymänä Huoleton 4G, Elisa Viihde on myös. Samsung S7 ostettu teiltä kertamaksulla. Netin kautta kyllä pääsen, mut oishan tuo nyt näppärää jos toi appikin toimis. Joulukuusta asti kuitenkin ollut toimimatta. On poistettu ja asennettu uudelleen, olen laittanut kuvakaappaukset puh järjestelmäversiosta jne. Ei vaan tunnu mikään auttavan...

Osallistu keskusteluun