Vastattu

Mobiilivarmenne ei toimi myymälässä rekisteröimisen jälkeen.

  • 25 helmikuu 2018
  • 1 kommentti
  • 288 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei,

Minulle rekisteröitiin Elisan myymälässä mobiilivarmenne 24.2. Rekisteröinnin yhteydessä vaihdettiin simkortti. Ennen tätä edellinen mobiilivarmenteeni oli siis vanhentunut. Uusi simkortti alkoi toimia hetken kuluttua, mutta varmenne ei. En saanut myöskään teksiviestinä vahvistusta, että varmenne olisi rekisteröity. Yritin mennä rekisteröimään netissä varmenteen uudelle sim-kortille, jolloin rekisteröintisivu antoi herjan "liittymälläsi on jo mobiilivarmenne". Mikä neuvoksi?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 26 helmikuu 2018, 09:58

Moikka Jenna, kannattaa ottaa yhteys nyt ihan aspaan suoraan että voidaan käsitellä ihan sun henkilötietoja 🙂 Näin julkisesti Palstalla niitä ei voida käsitellä.
Meille voi laittaa esim. yksitysviestiä Facebookissa tai Twitterissä jos sattuu sometilejä löytymään. 🙂
Puhelimessa aspan tavoittaa numerosta 010190240.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka Jenna, kannattaa ottaa yhteys nyt ihan aspaan suoraan että voidaan käsitellä ihan sun henkilötietoja 🙂 Näin julkisesti Palstalla niitä ei voida käsitellä.
Meille voi laittaa esim. yksitysviestiä Facebookissa tai Twitterissä jos sattuu sometilejä löytymään. 🙂
Puhelimessa aspan tavoittaa numerosta 010190240.

Osallistu keskusteluun