Vastattu

Mobiilkeskus ja kännykät

  • 22 joulukuu 2015
  • 1 kommentti
  • 583 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Pari kuukautta sitten soitti kaveri Elisalta (tai partnerilta) ja sopi puhelinliikenteen sopimusten uusimisesta. Lupasi lähettää uudet sopparit ja yhteystietonsa sähköpostilla. Mitään ei ole kuulunut.
17.12. soitti nainen ja sovittiin palaveri tänään klo 8.30 kaupassamme Ruusankadulla. MItään ei ole kuulunut.
Olen kovasti sitä mieltä että kommunikointiin erikoistuneet yritykset eivät osaa kommunikoida.

Äsken soitti edellä mainitun esimies ja lupasi tulla yrityksessämme käymään.

Toivottavasti sopimukset eivät ehdi vanhentua. Se olisi yrityksellemme katastrofaalista.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 23 joulukuu 2015, 08:13

  • ? Ei selvästikään kaikki ole mennyt nappiin tuossa. Toivottavasti kaikki kuitenkin saadaan järjestykseen. Teillä selvästikin on yritysliittymät kyseessä. Minulla ei yrityspuolen tuotteista ihan tarkkaa tietoa ole, mutta uskoisin, että asiassa tarkoitetaan sopimusten päivittämistä vain nykypäivän standardeille sopiviksi. Automaattisesti en jaksa uskoa, että sopimukset vaan vanhenee ja yhtäkkiä poistuu ilman mitään sen kummempaa syytä.

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Ei selvästikään kaikki ole mennyt nappiin tuossa. Toivottavasti kaikki kuitenkin saadaan järjestykseen. Teillä selvästikin on yritysliittymät kyseessä. Minulla ei yrityspuolen tuotteista ihan tarkkaa tietoa ole, mutta uskoisin, että asiassa tarkoitetaan sopimusten päivittämistä vain nykypäivän standardeille sopiviksi. Automaattisesti en jaksa uskoa, että sopimukset vaan vanhenee ja yhtäkkiä poistuu ilman mitään sen kummempaa syytä.
  • Osallistu keskusteluun