Vastattu

Modeemin etähallinnassa ongelma

  • 21 lokakuu 2013
  • 3 kommenttia
  • 1592 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Elisa Viihteen ADSL-modeemini vaihdettiin kaapelimodeemiksi.

Mistähän johtuu että muutoksen jälkeen laajakaistamodeemin etähallinnassa kohdassa laitteen tila lukee että laite ei ole vielä verkossa.

Langattoman verkon asetuksissa verkon nimi on eri kuin modeemissa olevassa tarrassa.

Nyt en pääse muuttamaan asetuksia etähallinnan kautta.

Nettiyhteys toimii kuitenkin moitteettomasti.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi papparainen 21 lokakuu 2013, 10:40

pasi298 kirjoitti:
Modeemi on Cisco EPC3825 - ilmeisesti etähallinta ei onnistu..

Web-käyttöliittymästä asetuksia voi muuttaa.

Ok.

Ciscossa ei ole etähallintaa ja se on minusta vain hyvä asia. Modeemia voi paikallisesti hallinnoida osoitteessa http://192.168.0.1/ eikä ole nettiyhteydestä kiinni  ;)

Täällä vähän enemmän ohjeita.

http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/130/

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
pasi298 kirjoitti:
Elisa Viihteen ADSL-modeemini vaihdettiin kaapelimodeemiksi.

Mistähän johtuu että muutoksen jälkeen laajakaistamodeemin etähallinnassa kohdassa laitteen tila lukee että laite ei ole vielä verkossa.

Langattoman verkon asetuksissa verkon nimi on eri kuin modeemissa olevassa tarrassa.

Nyt en pääse muuttamaan asetuksia etähallinnan kautta.

Nettiyhteys toimii kuitenkin moitteettomasti.

Mikä kaapelimodeemi on kyseessä? Kaikissa Elisan kaapelimodeemeissa ei ole etähallintaa , vaan asetukset tehdään joissakin paikallisesti.

http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/13/
Modeemi on Cisco EPC3825 - ilmeisesti etähallinta ei onnistu..

Web-käyttöliittymästä asetuksia voi muuttaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
pasi298 kirjoitti:
Modeemi on Cisco EPC3825 - ilmeisesti etähallinta ei onnistu..

Web-käyttöliittymästä asetuksia voi muuttaa.

Ok.

Ciscossa ei ole etähallintaa ja se on minusta vain hyvä asia. Modeemia voi paikallisesti hallinnoida osoitteessa http://192.168.0.1/ eikä ole nettiyhteydestä kiinni  ;)

Täällä vähän enemmän ohjeita.

http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/130/

Osallistu keskusteluun