Kysymys

Muistutus

  • 30 heinäkuu 2013
  • 1 kommentti
  • 1189 katselukerrat

Hei,

Kertokaapa arvon ylistetty nerokas mahtava ( varmaankin ulkoistettu nimmerkillä. kokemusta on ) asiakaspalvelu että miksi *****sä laitoitte Elisa Viihde palvelun kiinni, vielä silleen hienosti että tänään tuli ensimmäinen muistutus tekstiviestillä "jotta käyttöä ei rajoiteta". Tuon käytön rajoituksen periaatetta en ymmärrä, mutta nettiä ei näy eikä kuulu noin 1h viestin tulemisen jälkeen. Lasku on tietenkin nyt maksettu ( ja oma mokahan sen unohtaminen oli kesän lomareissun jäljeltä ) ja se oli tämän kuun puolelta.

Kiva olla vuosia vanha asiakas ja saada tällaista kohtelua teiltä. Hieman ottaa päähän kun joutuu väkisin tällaisen firman kanssa olemaan tekemisissä vapaa-ajalla ja sen ulkopuolella..

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Harmillista että Viihteesi ehti mennä kiinni, onneksi ilmeisesti liittymäsi on kuitenkin jo auki?

Ensimmäisen kirjallisen maksukehotuksen päiväyksen jälkeen on vielä parisen viikkoa ennen sulku-uhkaa aikaa suorittaa lasku pois. Perintäkierto toimii oman aikataulunsa mukaisesti, eikä se erittele ketään sen perusteella kuinka pitkään on asiakkaana ollut. Säännöt on näissä asioissa oltava samat kaikille kyllä.

Tuon tekstiviestimuistutuksen kyllä pitäisi lähteä muutamaa päivää ennen sulkemista, eikä viimeisenä päivänä. Mikäli tosiaan olet muistutusviestin saanut vasta nyt, on kyseessä jonkinlainen vikatilanne. Tekstiviestihän on vain lisämuistutus, varsinaiset, oikeat maksukehotukset lähtevät aina kirjeenä.
Jos haluat, voin tarkistaa asiakkuudeltasi lokitiedoista koska tuo viesti on sinulle lähtenyt, tämmöiset tiedothan ovat ylhäällä tietysti jälkikäteenkin?

Osallistu keskusteluun