Jos maksaa laskut vähän myöhässä on tämä niin mursun rahan ahne lanttu firma, kohta sopimukset loppuu ja opraattori vaihtuu
jos retiisi maksan laskut pankin kautta ja tulen tänne nauriin oma elisaan ja m eillä on sama pankki ja tiedot ei näy puolen tunnin päästä niinkuin pitäisi tapahtua saman pankin välillä sekunneissa, niin on tää palvelu täyttä sientä ja jos soitat niin puhelu on noin 3€ min, haistakaa kukkanen
Onko se niin lantun vaikea tehdä sopimus pankin kanssa jos minulla ja jollakin retiisin elisalla on sama pankki, maksut pitäisi teillä nauriin apinoilla näkyä just silloin kun maksan.
Tiedoksi teille kesäkurpitsan ääliöille, kun teen vaikka pikasiirron kaverille toiseen pankkiin niin se näkyy heti.
Kun tämä sopimus loppuu niin varmasti vaihtuu operaattori
on se vitun vaikee organisaatio vaikka mainostaa joka ilta tv:ssä
Tiedoksi teille kesäkurpitsan ääliöille, kun teen vaikka pikasiirron kaverille toiseen pankkiin niin se näkyy heti.
Kun tämä sopimus loppuu niin varmasti vaihtuu operaattori
on se vitun vaikee organisaatio vaikka mainostaa joka ilta tv:ssä
Voi Pate ystävä,
aloittamasi keskustelu on niin epäkohteliaan sävyinen, ettei tämmöistä olisi kenenkään syytä näppikseltään päästää. En muuten usko yhdenkään asiakaspalvelijan motivoituvan auttamiseesi yhtään sen paremmin kuin ilman moista meuhaamista.
Yrityksen tilille maksettaessa lasku kohdistuu viitenumeron mukaan, ja Elisallekin tulee sen verran monta maksua päivässä, ettei juuri Sinun laskuasi kukaan kaiva manuaalisesti muiden seasta ykkösenä käsittelyyn.
Jos maksat laskut ajallaan eräpäivään mennessä (tai edes eräpäivänä), ei viiveestä ole mitään haittaa. Jos taas suhmuroit laskun maksun kanssa ja makselet sen kuukausi eräpäivän jälkeen palveluiden jo sulkeuduttua, on kirjautumisviiveestä kärsiminen aivan muun kuin Elisan vika.
Otetaanhan jooko nyt ihan rauhallisesti, eikä käytetä rumia sanoja. Ehkä aspan täditkin auttaa huomenna vähän paremmin tämän asian kanssa sitten.
Pus!
aloittamasi keskustelu on niin epäkohteliaan sävyinen, ettei tämmöistä olisi kenenkään syytä näppikseltään päästää. En muuten usko yhdenkään asiakaspalvelijan motivoituvan auttamiseesi yhtään sen paremmin kuin ilman moista meuhaamista.
Yrityksen tilille maksettaessa lasku kohdistuu viitenumeron mukaan, ja Elisallekin tulee sen verran monta maksua päivässä, ettei juuri Sinun laskuasi kukaan kaiva manuaalisesti muiden seasta ykkösenä käsittelyyn.
Jos maksat laskut ajallaan eräpäivään mennessä (tai edes eräpäivänä), ei viiveestä ole mitään haittaa. Jos taas suhmuroit laskun maksun kanssa ja makselet sen kuukausi eräpäivän jälkeen palveluiden jo sulkeuduttua, on kirjautumisviiveestä kärsiminen aivan muun kuin Elisan vika.
Otetaanhan jooko nyt ihan rauhallisesti, eikä käytetä rumia sanoja. Ehkä aspan täditkin auttaa huomenna vähän paremmin tämän asian kanssa sitten.
Pus!
jos retiisi maksan laskut pankin kautta ja tulen tänne nauriin oma elisaan ja m eillä on sama pankki ja tiedot ei näy puolen tunnin päästä niinkuin pitäisi tapahtua saman pankin välillä sekunneissa, niin on tää palvelu täyttä sientä ja jos soitat niin puhelu on noin 3€ min, haistakaa kukkanen
Olisit maksanut sieltä oma elisan kautta, niin olisi päivittynyt heti maksetuksi, pankkisiirroissa menee aina se pari päivää.
E-laskun ja automaattisen maksamisen käyttöönottoa verkkopankkiin voisit harkita niin tulee laskutkin maksettua aina ajallaan, kun ei ole omasta muistamisesta asiat kiinni.
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi