Mustaa huumoria?

  • 28 maaliskuu 2017
  • 3 kommenttia
  • 305 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Sain seuraavan viestin Elisalta kun olin liittynyt palstaan.
Tervetuloa Palstalle! Palsta-tunnuksesi on aktivoitu. Nyt voit esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun Palstalla.
Pidä hauskaa!
Kyllä on hauskuus kaukana kun apua ei tule myymälästä eikä soitettuani asiakaspalveluun vaan ainoa neuvo että soita oma gurulle.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Sain seuraavan viestin Elisalta kun olin liittynyt palstaan.
Tervetuloa Palstalle! Palsta-tunnuksesi on aktivoitu. Nyt voit esittää kysymyksiä ja osallistua keskusteluun Palstalla.
Pidä hauskaa!
Kyllä on hauskuus kaukana kun apua ei tule myymälästä eikä soitettuani asiakaspalveluun vaan ainoa neuvo että soita oma gurulle.

Kerro toki tarkemmin, mistä nyt on kyse?
Tästä oli kyse:
Ostin Elisa myymälästä Samsung Galaxy Tab A (2016) tabletin. Laite laitettiin myymälässä käyttökuntoon. Kotiin tultuani ja yhdistettyäni laitteen wi-fi verkkoon laite ei menekkään verkkoon vaikka lukee että on yhdistetty. Laite ei toimi ollenkaan verkossa kun wi-fi on päällä. Vanha ipad sekä Windows puhelin kyllä toimii normaalisti. Sain myös myymälästä toisen reitittimen kokeiltavaksi mutta sama oli tulos, eli ei verkkoon vaikka sanoo että on yhdistetty. Verkkoon kyllä pääsee jos ottaa Wi-fin pois päältä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Minkä virheilmoituksen laite tarkalleen ottaen sanoo, kun Wifi-yhteydellä jotain yrität netissä tehdä ?

Osallistu keskusteluun