Vastattu

Myynnin moraali

  • 24 October 2020
  • 2 kommenttia
  • 477 katselukerrat

Kirjoitan tähän äitini yli 80v. puolesta koska hän ei hallitse tekniikkaa.

Elisan myymälässä onnistuttiin myymään hänelle viihdepaketti koska nettiliittymä on halvempi kuin vastaava ilman pakettia?. Asia vielä selitettiin hänelle kahdesti jotta varmistettiin että hän ymmärtää, ei siinä mitään jos ihminen ymmärtää tekniikasta jotain, mutta äitini ei ymmärrä tälläisiä asioita. Ja en voi kokoajan vahtia mitä hän tekee omassa elämässä. Ja paketti vielä määräaikainen, sopimusta ei voida purkaa kuulemma. Minä katson että tämä on moraalitonta myydä vanhuksille kalliita paketteja, vaikka kuinka selitettäisiin niin jotkut eivät vain ymmärrä. Ja myöntävät ymmärtävänsä koska eivät halua myöntää ettei näin ole. 
Tosiasia on että äitini ei edes kuule kunnolla eikä halua myöntää sitä. Ja myyjä joka myi tämän vetoaa määräaikaisuuteen. Toivon että tässä päästään yhteisymmärrykseen Elisan kanssa ja paketti puretaan ja laskutus loppuu siltä osin. Aion viedä asian niin ylös kuin on tarpeellista ja käyttää kaikki keinot jotta asia hoituu. Elisasta kiinni miten haluavat tämän hoitaa. Ystävällisin terveisin Jari


 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi 26 October 2020, 16:47

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +5

Itselläkin on omasta suvusta kokemusta kun vanhuksella alkaa kuulo alkaa heiketä niin jotenkin yrittää uskotella että ‘no problem’. Keskustelun toiselta osapuolelta voi mennä pidempikin tovi ennenkuin tajuaa että kuulossa täytyy olla vikaa. Pitkään kesti kuulolaitteen hommaaminen, ja korona aiheutti lisähidastetta (ikäihmisten suojelu). Sun tilanteessa olisi varmaan eduksi lääkärinlausunto saada varmuudeksi äitisi huonokuuloisuudesta, ja jos kuulo oikeasti on huono niin johtanee sitten edelleen kuulokojeen hankintaan (ellei jo ole).

Moni myyjä on oikeasti myös liian nopea ja tuloshakuinen eikä tajua että asiakas voi olla todella hidastajuinen.

 

Käyttäjätaso 5

Kirjoitan tähän äitini yli 80v. puolesta koska hän ei hallitse tekniikkaa.

Elisan myymälässä onnistuttiin myymään hänelle viihdepaketti koska nettiliittymä on halvempi kuin vastaava ilman pakettia?. Asia vielä selitettiin hänelle kahdesti jotta varmistettiin että hän ymmärtää, ei siinä mitään jos ihminen ymmärtää tekniikasta jotain, mutta äitini ei ymmärrä tälläisiä asioita. Ja en voi kokoajan vahtia mitä hän tekee omassa elämässä. Ja paketti vielä määräaikainen, sopimusta ei voida purkaa kuulemma. Minä katson että tämä on moraalitonta myydä vanhuksille kalliita paketteja, vaikka kuinka selitettäisiin niin jotkut eivät vain ymmärrä. Ja myöntävät ymmärtävänsä koska eivät halua myöntää ettei näin ole. 
Tosiasia on että äitini ei edes kuule kunnolla eikä halua myöntää sitä. Ja myyjä joka myi tämän vetoaa määräaikaisuuteen. Toivon että tässä päästään yhteisymmärrykseen Elisan kanssa ja paketti puretaan ja laskutus loppuu siltä osin. Aion viedä asian niin ylös kuin on tarpeellista ja käyttää kaikki keinot jotta asia hoituu. Elisasta kiinni miten haluavat tämän hoitaa. Ystävällisin terveisin Jari


 

Moi @Maje1939 ja tervetuloa OmaYhteisöön! :wave:  No eihän tämä kohtaaminen myymälässä kuulosta nyt täysin putkeen menneeltä. Parhaiten tämä tilanne selviää, jos nappaat meille moderaattoreille yksityisviestiä jossa ovat tarkemmat tiedot tuosta äitisi myymäläkäynnistä.