Myyty uusi modeemi vanhalle Viihde asiakkaalle

  • 28 tammikuu 2017
  • 6 kommenttia
  • 476 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
  • Tähtipelaaja
  • 4281 kommenttia
Syystä tai toisesta olen ajautunut lähialueen tukihenkilöksi syystä tai toisesta. Tämä case alkoi 19.1. jolloin kyseinen setä soitti, että telkkarista ei näy mitään. Koska olin 300 km:n päässä, niin kävimme puhelimitse läpi ensin digiboksin kanssa normitemput virtapiuhan tuuletus, flash buutti, mutta ei toiminut. Sitten testaamaan modeemia, buutti, reset, verkkojohdon vaihto, portin vaihto eikä nettiin tullut eloa. Kerroin, että nyt on vikailmoituksen paikka, koska modeemi varmaan kosahtanut.

Tänään kävin setää auttamassa ja samalla selvisi, että hän oli käynyt Iso Omenan Shopitissa ja siellä
1) Hänelle oli annettu uusi digiboksi toimivan tilalle
2) Tehty uusi määräaikainen ElisaViihde sopimus
3) Myyty uusi modeemi

Kyseinen setä on pitkäaikainen ElisaViihde -asiakas ja modeemi on alunperin tullut Viihde-paketin mukana Elisan toimittama. Käsittääkseni näillä modeemeilla on "ikuinen takuu" Elisalta; jos kosahtaa, niin uuden saa ilmaiseksi tilalle?
Onko uusi digiboksi annettu siksi, että saadaan huijattua uusi määräaikainen sopimus?

Kyseinen setä ei ymmärrä tuon taivaallista näistä systeemeistä, joten ilmeisesti Elisan asiakaspalvelija on havainnut hyvän vedätyskohteen ja tehnyt provikat silmissä kiiluen uusia sopimuksia kertomatta mitä ne tarkoittavat asiakkaalle.

Samassa yhteydessä oli laitettu Aitio, mutta ei muistettu kertoa, että tilaus pitää peruuttaa 1 kk ennen ilmaisajan päättymista, muuten se muuttuu automaattisesti toistaiseksi voimassaolevaksi.

Mielestäni melko hävytöntä kusetusta.

Sovimme tämän setän kanssa, että hän ei ole missään yhteyksissä Elisa/Saunalahteen ellen ole paikalla.

Jos Palstatiimi haluaa voin laittaa yksityisviestilla kyseisen setän nimen ja asiakasnumeron asian selvittämiseksi.
Jos on jotain puhelimitse kysyttävää, niin soittakaa minulle. Voin hommata valtakirjan, jos sitä tarvitaan.
Että mitäs tehdään?

Lähes samalla tyylillä kusetettiin mutsia.

😠

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Case on hoidettu, vähan takkuillen, mutta kuitenkin.
Kiitokset Palstatiimille, erityisesti Prinsessaponille. 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
Sopimus lienee uusittu juuri tuon digiboksin saamiseksi.
Modeemi ei nykyisin kuulu viihde pakettiin, mutta vanhoissa sopimuksissahan tuo on ollut "ikuisella" takuulla, joten virhe taitaa nyt olla siinä, että on menty liikkeeseen, eikä otettu yhteyttä vikapalveluun. Tottakai se hyppyritukka siellä liikkeessä repii jokaisen irtonaisen hilun ja myy vaikka mummonsa provikoiden kiilto silmissä, mutta on elisalla ilmeisesti parannettu toimintaa, mikäli asiakas on edes tajunnut ottaneensa jonkin aition kokeilujakson.

Yritin näitä tapauksia hieman jarruttaa jokin aika sitten, mutta eihän se käynyt:
https://palsta.elisa.fi/ideapaja-57/kokeilujaksot-maaraaikaiseksi-500316
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Ja paskan lätyt. Tehkää nyt ne toimenpiteet, mitä olette puhelinkeskustelussa luvanneet.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Vastailtiinkin jo yksityisviestiisi. Pahoittelut, että asian saaminen maaliin on tuntunut työläältä. Asia hoidetaan kyllä varmasti kuntoon. 🙂
Kunniamerkki +3
Hei Arska, ikävä kuulla, että sedälläsi on tuollainen kokemus. Laitatko meille yksityisviestiä (Palstatiimi) jossa kerrot näitä henkilötietoja. Lähdetään selvittämään asiaa sitä kautta lisää.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Hei Arska, ikävä kuulla, että sedälläsi on tuollainen kokemus. Laitatko meille yksityisviestiä (Palstatiimi) jossa kerrot näitä henkilötietoja. Lähdetään selvittämään asiaa sitä kautta lisää.

On jo siellä.

Osallistu keskusteluun