Vastattu

NAT-ongelma ZTE-laitteen kanssa

  • 1 November 2022
  • 4 kommenttia
  • 82 katselukerrat

mä juuri tilasin modeemin elisalta joku ZTE 5G enkä saa millään laitettua NAT type 1 tai 2 vaikka mitä yrittäs niin herjaa ton NAT type 3 koko ajan.

EDIT: 2.11.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Snouppi 2 November 2022, 15:12

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

mä juuri tilasin modeemin elisalta joku ZTE 5G enkä saa millään laitettua NAT type 1 tai 2 vaikka mitä yrittäs niin herjaa ton NAT type 3 koko ajan.

Saat varmaan nopeasti toimimaan, kun

teet vikailmoituksen vaikka heti

Asiakaspalvelunumeroon:

010 190 240 (mpm/pvm)

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Tai, jos ei kovin kiirettä, niin

voit laittaa myös yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi :lle.

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Klikkaa nimimerkkipallukkaasi / Omaprofiili.

 

 

 

 

Käyttäjätaso 6

Moi @Vetce ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Olithan ottanut mobiililaajakaistalle julkisen IP:n lisäpalvelun ja lisännyt ZTE-reitittimen hallinnassa profiilin APN-kenttään: internet4. Mikäli olit, niin lisäiletkö vielä asiakasnumeron profiiliisi (ei julkinen), niin voidaan täältä kurkata tilanne. 🔎

En ollut vielä tehnyt julkista ip osoitetta

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

En ollut vielä tehnyt julkista ip osoitetta

 

 

Aivan. Se kannattaa aktivoida ensin käyttöön, ja muuttaa internet4 APN:ksi. 🙂 Sitten pitäisi NAT-tyypin muuttua.

Osallistu keskusteluun