Netin nopeus

  • 28 toukokuu 2018
  • 3 kommenttia
  • 427 katselukerrat

Hei

Vaihdoin Saunalahden Satakielen liittymäksi Tarkka 1M siinä toivossa, että saisin nopeamman netin. Olen käynyt useassa Elisan myymälässä kysymässä miksi OmaElisassa ajamani nopeustesti antaa vain tuloksia 0,2 - 0,3 Mbps. Kussakin liikkeessä on annettu toisistaan poikkeavia selityksiä. Viimeksi kävin Tampereen Kalevan Prisman Elisassa. Siellä neuvottiin soittamaan tekniseen tukeen 010190240 ja kerrottiin, että puhelu on ilmainen Elisan asiakkaille. Huomasin laskua kuitenkin syntyneen soitosta lauantaina 26.5. palveluajan ulkopuolella vastaajaan ja tänään 28.5. käymästäni keskustelusta.
Varsinaista apua en ole ongelmaani silti saanut.

Ystävällisesti
Heikki P.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Toki itse ongelman ratkaisussa autamme mielellämme, jos haluat kertoa tarkemmin minkälainen nettiyhteys sinulla on ja muutakin kuvailua ongelmasta.
Asiaan tietysti auttaisi myös, jos vastaaja lukisi aloitusviestin kokonaan...


Vaihdoin Saunalahden Satakielen liittymäksi Tarkka 1M siinä toivossa, että saisin nopeamman netin. Olen käynyt useassa Elisan myymälässä kysymässä miksi OmaElisassa ajamani nopeustesti antaa vain tuloksia 0,2 - 0,3 Mbps.

Tuo vaikuttaa taas siltä, että liittymään on jäänyt vanhat etanadata (0,25M) -asetukset päälle.

Tee vikailmoitus puhelimella tai laita asiakasnumerosi palstan profiiliin ja valita palstatiimille yksityisviestillä (kyllä ne tämän ketjun kauttakin jossain vaiheessa nappaavat asian, mutta yksityisviestillä asian käsittely saattaa nopeutua).


(onko palstatiimiläisiä ohjeistettu unohtamaan kokonaan tuo yksityisviestittely, vai miksi sitä ei enää suositella? Pahimmillaan käsketään mennä facebookiin valittamaan, vaikka asiakas on jo valmiiksi valinnut tämän kanavan valituksilleen)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hyvää myöhäisiltaa Heikki P.

Saitko ongelman ratkaistua?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Asiako siis ei ratkennut soitosta huolimatta? Myymälöissä ei teknistä tukea ole, joten sieltä ei apua turhaa kannata hakea vaan nimenomaan tuosta numerosta.
Puhelun hinta voidaan sinulta kyllä hyvittää jos sitä asiakaspalvelusta pyydät. 🙂
Elisan asiakaspalvelun puhelinnumero ei ole maksuton, vaan se maksaa matkapuhelinmaksun verran. Halutessaan asiakaspalveluun (ja myös vikapuolelle) voi kyllä jättää soittopyynnön, jolloin ei itse tarvitse soitella.
Yhteydenotto vaihtoehdot löytyy täältä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Tässä julkisella palstalla emme käsittele asiakastietoja, emmekä tätä myöten myöskään tee hyvityksiä tai muutakaan. 🙂

Toki itse ongelman ratkaisussa autamme mielellämme, jos haluat kertoa tarkemmin minkälainen nettiyhteys sinulla on ja muutakin kuvailua ongelmasta.

Osallistu keskusteluun