Vastattu

Nokia 710 microsim väärälle numerolle,pystyykö vaihtamaan tms?

  • 26 heinäkuu 2012
  • 5 kommenttia
  • 1554 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Tilasin nokia 710 fuksian värisenä ja tuli microsim kortti,mutta vahingossa väärälle numerolle olin tilannut,jota en käytä. 

Mitenhän pystyykö tuota microsim korttia aktivoida sille numerolle mikä käytössä?

Olis todella mukavaa saada käyttöön uusi puhelin
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi miia83 27 heinäkuu 2012, 10:03

Kiitokset kaikille viesteistä,mutta apua sainkin jo saunalahdelta :) 

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Pirauta asiakaspalveluun, puh. (09) 4243 0456, niin siellä joku auttaa sinua. Uskoisin, että tuommoinen säätö voisi onnistua.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Muistelen, että SIM-korttia ei voi rekisteröidä/muuttaa liittymältä toiselle. Sen sijaan kortti säilyy samana, jos liittymälle vaihtaa numeron. Tämä on kuitenkin voinut muuttua tai sitten muistan väärin.

Yleistiedon vuoksi, voisitko Asiakaspalvelusta tiedusteltuasi laittaa vastauksen tähän ketjuun? 🙂
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Hyvis kirjoitti:
Muistelen, että SIM-korttia ei voi rekisteröidä/muuttaa liittymältä toiselle. Sen sijaan kortti säilyy samana, jos liittymälle vaihtaa numeron. Tämä on kuitenkin voinut muuttua tai sitten muistan väärin.


Kyllä onnistuu. Jos ei onnistu, niin sitten ei vaan haluta / viitsitä / saada tehdä.

Teknisestihän vain verkossa on tietty sim-kortin numero (ICCID) naitettu tietylle liittymälle. Ei tarvitse kuin "väärälle numerolle" aktivoida vanha kortti takaisin ja uusi micro-sim sitten "oikealle numerolle". Toimenpidemaksuhan tuosta voidaan toki laskuttaa, siinähän on teoriassa kaksi kortinvaihtoa...
Käyttäjätaso 1
Kiitokset kaikille viesteistä,mutta apua sainkin jo saunalahdelta :) 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
kjns kirjoitti:
Hyvis kirjoitti:
Muistelen, että SIM-korttia ei voi rekisteröidä/muuttaa liittymältä toiselle. Sen sijaan kortti säilyy samana, jos liittymälle vaihtaa numeron. Tämä on kuitenkin voinut muuttua tai sitten muistan väärin.


Kyllä onnistuu. Jos ei onnistu, niin sitten ei vaan haluta / viitsitä / saada tehdä.

Teknisestihän vain verkossa on tietty sim-kortin numero (ICCID) naitettu tietylle liittymälle. Ei tarvitse kuin "väärälle numerolle" aktivoida vanha kortti takaisin ja uusi micro-sim sitten "oikealle numerolle". Toimenpidemaksuhan tuosta voidaan toki laskuttaa, siinähän on teoriassa kaksi kortinvaihtoa...

Voi olla juuri syynä oli juuri tuo työläys. Jos sanotaan, että "ei voida tehdä", se voi tosiaan tarkoittaa "ei onnistu" tai "on kielletty". Ehkäpä siinä on haluttu sulkea pois juuri mokamahdollisuus siirrettäessä kortti toiselle liittymälle. Ehkä verkko varmuuden vuoksi jotenkin laittaa eston molempiin liittymiin, jos sama kortti on rekisteröity kahdelle numerolle ja korttia yrittää käyttää.

Tai ehkä jotain muuta..... 😃

Osallistu keskusteluun