Vastattu

Numeron siirto ja SIMmin aktivointi,kuis tapahtuu?

  • 15 tammikuu 2018
  • 4 kommenttia
  • 504 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Auttakaa vanhaa puusilmää kun ei ominavuin ratkaisua löydä...

Eli toiselta operaattorilta tehty vaihto Saunalahdelle vanha numero säilyttäen, tulee voimaan neljän päivän päästä.
Tänään haettu uusi SIMmi postista ja yritetty aktivoida vaan ei löydy kohtaa mistä se tehdään. OmaElisassa ei näy siinä vasemmalla tätä uutta liittymää, vanhat kyllä näkyy ok. Sopimuksia jos katsoo niin siellä näkyy tämä uusi liittymä "harmaana" ja siellä lukee "sopimusta ei avattu" (avautunee sitten kun liittymä käytössä?).
Kovasti noita vanhempia postauksia luettu mutta apua ei löydy, kuten ei myöskään https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/uuden-sim-kortin-aktivointi/

..eli: a-pu-va!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Samppa221 15 tammikuu 2018, 16:52

Jos se kerta tulee voimaan vasta neljän päivän päästä niin miksi toimisi jo nyt? Kortti on varmaan jo liitetty ei-aktiiviseen liittymään ja alkaa toimia tuon neljän päivän päästä.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Jos se kerta tulee voimaan vasta neljän päivän päästä niin miksi toimisi jo nyt? Kortti on varmaan jo liitetty ei-aktiiviseen liittymään ja alkaa toimia tuon neljän päivän päästä.
Käyttäjätaso 3
Voi olla noinkin. Voiko sen itse tarkistaa jostakin?
Ja syy miksi kyselen on että joka paikassa tuntuu lukevan tuo "...saatuasi SIM-kortin tulee se aktivoida".
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +4
Voi olla noinkin. Voiko sen itse tarkistaa jostakin?
Ja syy miksi kyselen on että joka paikassa tuntuu lukevan tuo "...saatuasi SIM-kortin tulee se aktivoida".

Tuolta sivulta kohdasta 4) voi olettaa, että kortti on käyttövalmis, kun numeronsiirto on valmis.


https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/tilaus-ja-kayttoonotto/
Käyttäjätaso 3
Tuolta sivulta kohdasta 4 voidaan lukea että mikäli liittymä tilattu puhelimitse pitää tilaus vahvistaa ja ohjeet löytyvät osoitteesta https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/tilauksen-hyvaksyminen/
Tuolla on juurikin tuo kotiakuljetuskohta jonka perusteella aktivointi olisi tarpeen. Minulle ei ole tullut mitään linkkiä tekstiviestitse, ja viittaukset OmaElisaan eivät toimi kuten tuossa kirjoitettu.

No, antaapa olla, katotaan sitten perjantaina toimiiko vaiko eikö 🙂

Osallistu keskusteluun