Kysymys

Nyt vaihtuu operaattori - Hyvästi Elisa

  • 26 heinäkuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 956 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 16 kommenttia
Ei toimi netti ei toimi puhelin. Häiriötietojen mukaan ei ole Kirkkonummen alueella mitään häiriöitä. Häiriöilmoituslomake "huoltokatkon" takia pois käytöstä. Pitäisi soittaa asiakaspalveluun mutta miten se tapahtuu kun ei ole yhteyttä???

Vaihtuu operaattori jos ei tule hyvä selitys piakkoin...

3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
  • Tuo asia täytyy laittaa kuntoon ja voin sen tehdä. Lisäisitkö asiakasnumeron profiiliisi? Laita tämän jälkeen minulle yksityisviestiä niin lähden selvittämään tuota.
  • Käyttäjätaso 5
  •   onko ongelma vielä ajankohtainen? Jos on, niin laita vaikka minulle yksityisviestillä liittymän numero, mistä on kyse.
  • Ymmärrän fiiliksesi, kun homma ei pelitä!  Itselläni on samoja ajatuksia. Olen saanut neljä maksukehotusta kuukauden aikana ja tänään sain viidennen. Kehotuslaskut ovat siis suuremmat kuin varsinainen lasku!. Alkuperäisiä laskuja en kuitenkaan ole saanut ensimmäistäkään, vaikka ne pitäisi tulla sähköpostissa!!!  Saunalahden laskut tulevat sähköpostitse säännöllisesti ja olen ne myös tunnollisesti maksanut. 

    Elisan kotisivuilla ei ole sähköpostiosoitetta, johon voisin valittaa. Asiakaspalvelunumeroon olen soittanut kolmesti, mutta väsynyt kuulemaan, että asiakaspalvelunumerot ovat varattuja - joka kerta ja jatkuvasti!! Laitoin saunalahden kautta valituksen Elisalle, mutta vastausta en ole saanut. Maanantaina otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen. 

    Osallistu keskusteluun