Vastattu

Oma Elisa ei ole toiminut moneen päivään

  • 26 syyskuu 2018
  • 10 kommenttia
  • 703 katselukerrat

Kun kirjaudun OmaElisaan (selain tai appi) saan aina virheilmoituksen "Järjestelmässä tapahtui virhe".
Olen vaihtanut salasanakin, mutta ei auta.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 26 syyskuu 2018, 23:16

Testasin juuri Galaxy S9:llä ja OmaElisa -sovellus toimii hyvin.

Kannattaa kokeilla asentaa sovellus uudelleen ja selaimissa tuo välimuistin tyhjennys ja tämän jälkeen selaimen käynnistäminen uudelleen.

Jos ei tuolla tokene, kerro selaimien versiot (löytyy asetuksista -> tietoja selaimesta tms). Näin pääsevät Elisalla tutkimaan vian aiheuttajaa.
Katso alkuperäinen viesti

10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Mikä selain tuota tekee? Oletko tyhjentänyt selaimen välimuistin?

Itse olen viimeksi tänään käyttänyt OmaElisaa selaimella onnistuneesti. Myös muutaman kuluneen päivän aikana kaikki on toiminut ongelmitta.
IE, Edge ja Androidin appi OmaElisa, kaikissa sama juttu.
Aina vaan:

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun
01019 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-19 la 10-16:30.
Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Testasin juuri Galaxy S9:llä ja OmaElisa -sovellus toimii hyvin.

Kannattaa kokeilla asentaa sovellus uudelleen ja selaimissa tuo välimuistin tyhjennys ja tämän jälkeen selaimen käynnistäminen uudelleen.

Jos ei tuolla tokene, kerro selaimien versiot (löytyy asetuksista -> tietoja selaimesta tms). Näin pääsevät Elisalla tutkimaan vian aiheuttajaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
IE, Edge ja Androidin appi OmaElisa, kaikissa sama juttu.


Tein nyt vielä testit IE:llä, Edgellä ja Chromella. Kaikilla kirjautuminen ja käyttäminen onnistuu ongelmitta.

@arsav Vieläkö ongelmat jatkuvat?
Tyhjensin Edge:n välimuistin, mutta sama juttu.
Edge... About this app
Microsoft Edge 42.17134.1.0
Microsoft EdgeHTML 17.17134

Asensin appin iPhone 6S:ään, ei toimi silläkään.

Olen vanha Saunalahden asiakas... liittyisikö ongelma siihen?

t. Artsi
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Olen itsekin ollut Elisan / Saunalahden asiakkaana karkeat 20 vuotta.

Kannattaa soitella tuonne Elisan asiakaspalveluun asian tiimoilta. Vaikuttaa siltä, että tunnusten / asiakkuuden kanssa on jokin vinossa.
Näin se oli lopulta tehtävä:)

Totesivat että jotain vikaa on ja tekivät vikailmoituksen... nyt odotellaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Moi!

Kyllä täällä aukeaa, mutta johtuisiko uudistuksesta? OmaElisan ulkoasua päivitetään kuulemma tulevien viikkojen aikana, eli voisiko ongelmat johtua jostain päivitysvalmistelusta?!

No hyvä jos sait aspan kautta apua asiaan, itse koittaisin kirjautua kokonaan alusta, verkkopankin kautta. En tiedä auttaisiko, mutta ei siinä paljoa menisi koittaakaan ?

Nyt soi The Chainsmokers - Don't Let Me Down (Hardwell & Sephyx Remix) (feat. Daya).

Mukavaa myöhäisillan jatkoa!
Tänään lähti pelittämään sekä OmaElisa että OmaSaunalahti.

Aspa hoiti tehtävänsä:)

Osallistu keskusteluun