Järjestelmässä tapahtui virhe
Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun
01019 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-19 la 10-16:30.
Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.
Ja sama virhe toistuu ja toistuu....lasku ei aukea ikinä 😞
Onko niin, ettei ipadilla voi omia sivuja käyttää?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi heliodor62
Asia ratkesi kun kävin muilla asioilla Elisan kaupassa, ja samalla tuli puheeksi tämä juttu.
Ipad on aikaisemmin toiminut safarin kautta, mutta applen ipadin päivitysten kautta ominaisuus on kadonnut, ja aukaisee juuri tuon näkymän, eli enää ei pääse selailemaan puhelu ym. muita tietoja.
Homma ratkesi kun latasin Elisa sovelluksen , ja tätä kautta pääsen samoihin tietoihin käsiksi, vaikkakin näkymä näytöllä on erilainen 🙂.
Kiitos kaikille, jotka jalsoitte asiaa pähkäillä kanssani 🙂.
Katso alkuperäinen viesti
Ipad on aikaisemmin toiminut safarin kautta, mutta applen ipadin päivitysten kautta ominaisuus on kadonnut, ja aukaisee juuri tuon näkymän, eli enää ei pääse selailemaan puhelu ym. muita tietoja.
Homma ratkesi kun latasin Elisa sovelluksen , ja tätä kautta pääsen samoihin tietoihin käsiksi, vaikkakin näkymä näytöllä on erilainen 🙂.
Kiitos kaikille, jotka jalsoitte asiaa pähkäillä kanssani 🙂.