Vastattu

Oma elisa ei toimi ipadissa.

  • 25 maaliskuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 366 katselukerrat

Miksi oma elisa ei toimi ipadissa? Oma elisaan pystyy kirjautumaan, ja vasemmassa valikossa näkyy kaikki liittymät , jotka ovat nimelläni. Liittymien kohdalla en kuitenkaan saa mitään tietoja auki, eli en pysty tarkastelemaan mitään tietoja. Sama on laskun kanssa, näen , että lasku on tullut, mutta kun yritän aukaista laskua tulee näyttöön seuraavanlainen teksti:

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun
01019 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-19 la 10-16:30.
Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Ja sama virhe toistuu ja toistuu....lasku ei aukea ikinä 😞

Onko niin, ettei ipadilla voi omia sivuja käyttää?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi heliodor62 28 maaliskuu 2017, 16:11

Asia ratkesi kun kävin muilla asioilla Elisan kaupassa, ja samalla tuli puheeksi tämä juttu.
Ipad on aikaisemmin toiminut safarin kautta, mutta applen ipadin päivitysten kautta ominaisuus on kadonnut, ja aukaisee juuri tuon näkymän, eli enää ei pääse selailemaan puhelu ym. muita tietoja.
Homma ratkesi kun latasin Elisa sovelluksen , ja tätä kautta pääsen samoihin tietoihin käsiksi, vaikkakin näkymä näytöllä on erilainen 🙂.
Kiitos kaikille, jotka jalsoitte asiaa pähkäillä kanssani 🙂.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Onko kyseessä OmaElisa -sivusto vai sovellus? Vai onko ongelma molemmissa?
Ipadin safari selaimen kautta kirjaudun oma elisaan, eli lienee kyse sivustosta. Mielestäni on joskus toiminut, koska ipadin kanssa olen rimpuloinut jo 5 vuotta ,ja oma elisaakin sen kanssa käyttänyt. Lieneekö nyt joku päivitys jossain vaiheessa sotkenut jotain kuvioita...., vähään aikaan en ollut oma elisassa käynyt.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Hmm, tiedossa ei ainakaan tällä hetkellä ole kuvailemasi kaltaisia yhteensopivuusongelmia. Kuulostaa pikemminkin siltä, että OmaElisa-sivustossa on ollut vika päällä, tai sinun asiakkuudellasi on jotain vinksallaan mikä rikkoo Oma-Elisa -näkymän. Oletko koittanut avata samaa sivua esim. tietokoneen selaimella? Kannattaa myös tarkistaa, että iOS ja Safari ovat molemmat päivitetty uusimpiin saatavilla oleviin versioihin.
Asia ratkesi kun kävin muilla asioilla Elisan kaupassa, ja samalla tuli puheeksi tämä juttu.
Ipad on aikaisemmin toiminut safarin kautta, mutta applen ipadin päivitysten kautta ominaisuus on kadonnut, ja aukaisee juuri tuon näkymän, eli enää ei pääse selailemaan puhelu ym. muita tietoja.
Homma ratkesi kun latasin Elisa sovelluksen , ja tätä kautta pääsen samoihin tietoihin käsiksi, vaikkakin näkymä näytöllä on erilainen 🙂.
Kiitos kaikille, jotka jalsoitte asiaa pähkäillä kanssani 🙂.

Osallistu keskusteluun