Kysymys

Oma Elisa tunnukset ei enää toimi



Näytä ensimmäinen kirjoitus

110 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Pahoittelut vikatilanteen uusiutumisesta, vika on tällä hetkellä korjauksessa.
Onkohan tuolle tehty jotain kun ei toimi vieläkään?
Huvittaa tuo elisan sivuilla oleva teksti Korjattu tuon ongelman kohdalla, sama *****a jatkuu vieläkin eikä mitään korjausta ole tehty. ootte te aika sankareita....
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kuten myös täällä, ei pääse laskutusosioon ei.

Yksi moderaattori sanoi, että näkyy vasta kun lasku ilmestyy. Mutta kyllä sinne laskutusosioon pitäisi päästä vaikka ei laskua vielä olisikaan, siellä vain näkyy ilmoitus että laskuja ei ole.
Oletko koettanut IE:llä? Sillä toimii vähän paremmin kuin esim. FF:llä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Olen ja sama vika 😞
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Emme saa täällä ainakaan tällä hetkellä toistettua ongelmaa, laskujen haku onnistuu normaalisti.

Vieläkö teillä esiintyy häiriöitä?
Minullakin toimii "normaaalisti" eli laskujen haku kestää todella pitkään.:(
Ei toimi kiertää vaan "kehää" kun painaa laskut välilehteä siirtyy kirjaudu oma elisaan sivulle ja sieltä takaisin oma elisan etusivulle.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Paha sanoa, kun en edes pääse laskutusosioon.

Pyytää kirjautumaan, mutta linkkiä painamalla ohjaa Oma Elisaan.

Näet laskusi itsepalvelun kautta

Jotta voit tarkastella tai maksaa laskujasi, sinun tulee kirjautua itsepalveluun. Kirjaudu itsepalveluihin omilla tunnuksillasi. Oma SaunalahtiKirjaudu Oma SaunalahteenOma ElisaKirjaudu Oma Elisaan Linkkiä painamalla ohjaa Oma Elisan etusivulle ja sieltä laskutusosioon menemällä tulee sama Näet laskusi itsepalvelun kautta. Tutun asiakastilillä ohjaa normaalisti laskutusosioon ja näkee laskut.
Saisko sitä nyt toimimaan vai ei? Ei voi kestää näin kauan.
Käyttäjätaso 4
Hmmm on tosiaan outo tilanne. Täällä emme saa ongelmaasi toistettua. OmaElisa toimii normaalisti tunnuksellasi ja myös laskuosio aukeaa. Tunnus näyttäisi olevan uusi Elisa-tunnus, joten sillä ja luomallasi salasanalla OmaElisaan pitäisi kyllä päästä. Ja täällä päässä ei tällä hetkellä laskunäkymän suhteen ole ongelmaa kirjautumisessa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Mitäs superkoneita mahdatte käyttää siellä?

Olen testannut puhelimella, pöytäkoneella ja läppärillä eikä laskutusosioon pääse.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Hpguru: Varmistaisin vielä, käytätkö nyt omia tunnuksiasi? Voisimme tutkia asiaa täällä vielä tarkemmin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Omia. Kyllä. Minulla on Oma Elisa tunnus jonka loin tunnistautumalla ja sitten vielä joskus kysyi Elisa-tunnuksia. Loin nekin. Mutta tämän jälkeen en ole laskutukseen päässyt. Asiakaspalvelusta sanoi moderaattori, että saattaa johtua siitä, ettei laskua ole vielä muodostunut. Mutta ainakin vanhemmilla heti tilauksen jälkeen laskutukseen pääsi ja siellä oli ilmoitus että laskuja ei ole. Voin lähettää asiakasnumeroni Elisalle moderaattorille jos tarvetta.

Olen tyhjentänyt evästeet pariin kertaan ja käyttänyt eri nettiselainta.

Laskuhan tulee sähköpostiin niin ainakin Shopitin myyjä sanoi, joten sen maksaminen kyllä onnistuu ei siinä mitään. Reen siitä samalla e-laskun automaattisella veloituksella. Mutta ihme vika tuossa Oma Elisassa, kun joillakin toimii ja toiset joutuvat kiertää kehää eikä laskutusosioon pääse. Ajattelin vain, että saattaa Elisaa kiinnostaa korjata, kun muitakin on asian kanssa ja toisilla kai jopa maksamattomia laskuja odottaa siellä.

Kiinnostaisi tietää että sinä jolla siellä maksamaton lasku. Eikö sinulle ole asennettu mitään sähköpostilaskua vai saatko tekstiviestillä laskun ja haluat saada nähdä mitä on laskussa?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei Norris.

Pääsen nyt Oma Elisan laskutusosioon, paljon kiitoksia sinulle!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Hyvä homma että hpgurullakin toimii taas!
Ei toimi Omaelisa ei..Kirjautuessa heittää virhettä ja salasanaa pankkitunnuksilla uudelleen tunnistaminen menee ok siihen asti kun syöttää uuden salasanan klikkaa hyväksy tms:

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

01019 0230 (ma-pe 8-19 la 10-16:30 1,99€/min + pvm/mpm).

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.
Aloitussivulle

Tiedän, että vanhakin salasana oli kyllä oikein ja samoin tunnus, mutta kokeilin uusiksi...

Myöskään erääntyvien e-laskujen muistutusta sähköpostiin ei ole tullut  ainakaan kesän jälkeen vaikka toimiva postiosoite on asetuksissa. Tälläkään hetkellä en tiedä onko erääntyneitä maksettavia...mahtavaa...

Laitoin häiriöilmoitustakin jo.....
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
M141 kirjoitti:

Ei toimi Omaelisa ei..Kirjautuessa heittää virhettä ja salasanaa pankkitunnuksilla uudelleen tunnistaminen menee ok siihen asti kun syöttää uuden salasanan klikkaa hyväksy tms:

Järjestelmässä tapahtui virhe

Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

01019 0230 (ma-pe 8-19 la 10-16:30 1,99€/min + pvm/mpm).

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.
Aloitussivulle

Tiedän, että vanhakin salasana oli kyllä oikein ja samoin tunnus, mutta kokeilin uusiksi...

Myöskään erääntyvien e-laskujen muistutusta sähköpostiin ei ole tullut  ainakaan kesän jälkeen vaikka toimiva postiosoite on asetuksissa. Tälläkään hetkellä en tiedä onko erääntyneitä maksettavia...mahtavaa...

Laitoin häiriöilmoitustakin jo.....


Laitoin sinulle yksityisviestin!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Jep, oma tapaukseni oli että tuli syötettyä väärinkirjoitettu sähköpostiosoite Elisa-tunnusta luodessa, eli tuli vahingossa saunalahit.fi. 

Siis tämähän ei olisi ongelma jos tunnusten luonti olisi tehty hieman järkevämmin, mutta kun ilmeisesti haluttiin "mahdollisimman yksinkertainen" käyttäjälle, taikka jotain vastaavaa...

Noh, olen ollut asiasta yhteydessä oma.saunalahden kautta, koska helppoa ja "ilmaista".

Alla kolme vastausta asiaan:

"

Asiakaspalvelu 19.12.2013 14:54:24

Hei Heikki, 

kiitos viestistäsi! 

Mistä tunnuksesta siis on kyse? 

En löytänyt Saunalahden tiedoista mitään tunnusta joka vastaisi ilmoittamaasi. 

Mikäli on kyse Elisan tunnuksesta, voit kysyä asiasta suoraan Elisalta, koska emme pääse täältä käsin heidän tunnuksiaan näkemään. 

Ystävällisin terveisin 

***** *****
Saunalahti Asiakaspalvelu 

"

 

"

Asiakaspalvelu 23.12.2013 13:31:03

Hei Heikki, 

kiitos yhteydenotostasi. 

Uusi väärinkirjoitettu käyttäjätunnus poistetaan, jonka jälkeen voit luoda uuden käyttäjätunnuksen. Saat tekstiviestillä kuittauksen kun käyttäjätunnuksen voi vaihtaa. 

Sopimuksia tarkastellessa huomasin että Elisa Viihde -palvelusi määräaikaisuus on pääättynyt, sopimusta on mahdollista jatkaa uudella 24 kuukauden määräaikaisella sopimuksella. Sopimuksen jatkon myötä voit valita yhden alla olevista lisäeduista: 

- 5 vaapaalippua Elisa Viihteen videovuokraamoon 
- Katsomo Jääkiekko kausi 2013-2014 maksutta 
- 2500 h lisätallennustilaa 
- HBO -ohjelmakirjasto 6 kuukautta maksutta 

Mikäli kiinnostuit jatkamaan sopimusta, vahvistathan asian vastaamalla tähän viestiin. 

Hyvää Joulua! 

***** *****
Saunalahti Asiakaspalvelu 
"
 
"
Asiakaspalvelu 11.1.2014 09:48:49
Hei Heikki, 

kiitos viestistäsi. 

Elisa-tunnuksen käyttäjätunnusta ei näin alkuvaiheessa pysty muuttamaan lainkaan, eikä olemassa olevia tunnuksia voida myöskään poistaa uutta rekisteröitymistä varten. Mahdollisuus on tulossa myöhemmin, mutta tästä ei ole valitettavasti tällä hetkellä tarkempaa aikataulua. Elisa-tunnuksen yhteydessä on huomioitavaa, että virheellisestikin kirjoitettu sähköpostiosoite toki toimii - harmillista tietysti on, että toistaiseksi joudut käyttämään Elisan palveluihin virheellisessä muodossa kirjoitettua sähköpostiosoitetta. 

Ystävällisin terveisin 

***** *****
Saunalahti Asiakaspalvelu 
"
 
Että ilmeisesti kestää vielä hieman että tuon saa muutettua...
Lisäksi huomioitava että vanhoilla oma.elisa tunnuksilla kirjautuessa, pyytää aina luomaan uuden salasanan elisa-tunnukselle.
 
 

// Edit: Muokattu vastaajien nimet piiloon. - Jarbaello
Lisäksi huomioitava että vanhoilla oma.elisa tunnuksilla kirjautuessa, pyytää aina luomaan uuden salasanan elisa-tunnukselle.

 

Tuossa voi antaa nykyisen salasanakin, joten ei tarvitse joka kerta vaihtaa salasanaa.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
antero kirjoitti:
Lisäksi huomioitava että vanhoilla oma.elisa tunnuksilla kirjautuessa, pyytää aina luomaan uuden salasanan elisa-tunnukselle.

 

Tuossa voi antaa nykyisen salasanakin, joten ei tarvitse joka kerta vaihtaa salasanaa.


Jep, niin tottakait annankin, mutta tämä kertonee jotain elisa-tunnusten tilasta tällä hetkellä.

Mutta piti siis lisätä kun aloin ajattelemaan että kun omia kirjoituksiani asiakaspalvelulle ei näy tuossa ylempänä.

Ensimmäisessä viestissä siis normaalisti kysyin asiasta että voiko tämän korjata. Toisessa viestissä kysyin asiaa uudelleen koska oma.saunalahteenkin pääsee noilla elisa-tunnuksilla että eikö oikeasti voi asiaa tätä kautta, eli oma.saunalahden, hoitaa, johon siis vastattiin mielestäni niin kuin pitikin.

Kolmas viesti nyt siis pari päivää sitten kun asialle ei mitään tapahtunut kahteen viikkoon, jolloin sain tämän uusimman vastauksen. Eli hiemen sekaisin vielä asiakaspalvelussa ollaan, mitenköhän tekniikan eli järjestelmän ylläpitäjien sekä pomojen osalta ollaan?
Elisa toivoo, että henkilöiden nimiä ei olisi julkisesti esillä.

Voisitko olla ystävällinen ja poistaa ne tuosta kirjoituksestasi.:)
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Elisa eli moderaattorit saavat poistaa taikka pyytää poistamaan asiakaspalvelijoiden nimet, taikka lyhentämään sukunimet nimikirjaimiksi, mutta en sitä sinun Antero kehotuksesta taikka pyynnöstä tee.

En muista missään mainitun että Elisan edustajien nimiä ei saisi kirjoittaa kokonaisuudessaan, joten jos jossain näin kielletään niin asia sitten toisin.

Mutta siis jään odottelemaan olisiko jollain virallisella taholla asiaan sanomista.

Kiitos.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Laitoin sinulle yksityisviestiä tunnuksiasi koskien, hvihavai! 🙂

Osallistu keskusteluun