Kysymys

Oma Elisa tunnukset ei enää toimi



Näytä ensimmäinen kirjoitus

110 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Näemmä moderaattori sitten piilotti nuo Saunalahden asiakaspalvelijoiden nimet tuosta viestistäni. 

Tämä olisi hyvä saada johonkin palstan pelisääntöihin taikka käyttöehtoihin kirjatuksi että ei saa Elisan työntekijöiden nimiä laittaa esille. Jos tällainen toive on jossain keskustelussa tuotu esille, niin samalla laittaa selkeästi johonkin sääntöihin myös.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kyseessä ei ole niinkään tiukka sääntö kuin tekemämme linjaus siitä, etteivät yksittäisten myyntineuvottelijoidemme nimet kuulu Palstalle, sillä ne eivät liity asian ratkaisemiseen millään tavalla. Hyvä huomio kuitenkin, kirjaan tämän Palstan pelisääntöihin, kun niitä seuraavan kerran päivitetään :)

Ja takaisin asiaan! Keskustellaan siis tässä ketjussa OmaElisan tunnuksien kanssa esiintyneistä ongelmista, Palstan käyttöä ja sääntöjä varten voitte halutessanne avata kokonaan uuden ketjun tai lähestyä minua yksityisviestillä.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Norris kirjoitti:
Kyseessä ei ole niinkään tiukka sääntö kuin tekemämme linjaus siitä, etteivät yksittäisten myyntineuvottelijoidemme nimet kuulu Palstalle, sillä ne eivät liity asian ratkaisemiseen millään tavalla. Hyvä huomio kuitenkin, kirjaan tämän Palstan pelisääntöihin, kun niitä seuraavan kerran päivitetään :)

Ja takaisin asiaan! Keskustellaan siis tässä ketjussa OmaElisan tunnuksien kanssa esiintyneistä ongelmista, Palstan käyttöä ja sääntöjä varten voitte halutessanne avata kokonaan uuden ketjun tai lähestyä minua yksityisviestillä.
Kirjoitan kuitenkin tähän ketjuun...

Parempi ratkaisu nimenomaan koskien kirjoittamaani viestiä josta nimet senauroitu kokonaan, olisi sitten käyttää nimimerkkejä kuin kokonaan poistaa nimet. Tämä tärkeää koska asiaan vastasi kolme eri henkilöä joilla jokaisella eri käsitys eli siis vastaus asiaan. Näin asiasta saa tarkemman kuvan.

Mutta en nyt tiedä saako nyt vieläkin huonomman kuvan Elisan/saunalahden toiminnasta jos lukija saa käsityksen että sama asiakaspalvelija on antanut kokoajan muuttuvaa tietoa...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
No niin, unohdin tänne sitten kirjoittaa lopputulemasta.

Eli, alkuviikosta saivat sitten poistettua väärän vanhan tunnuksen, joten pääsin luomaan uudelleen.

Ja osasin jopa kirjoittaa sähköpostiosoitteeni oikein tällä kertaa.

Mutta siis onnistui kuitenkin "tässä vaiheessa" tuo tunnuksen korjaaminen, ainakin jollakin tavalla.
Sama vika täällä päin. Tulee viesti:

Järjestelmässä tapahtui virheJos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

01019 0230 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-19 la 10-16:30.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.

Aloitussivulle
Yritän siis luoda Oma Elisa tunnusta, kun vanha ei enää toimi. Vanha ei ole muotoa sähköpostiosoite, joten se ei muutenkaan toimisi. Pitääkö sähköpostiosoite olla jokin, joka on asiakastiedoissa vai kelpaako siihen mikä tahansa sähköpostiosoite? Kaikki mahdollisia käytössäni olevia osoitteita olen kokeillut, mutta mikään ei toimi. Tulee aina tuo sama herja. Voisiko tämän saada toimimaan?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Neoone, vastailinkin sinulle jo tuonne toiseen ketjuun, katsotaan tämä sitä kautta pois!
Näköjään en ole ainut, jolla on tässä asiassa hankaluutta. Olisi muutoksen myötä ollut hyvä ottaa huomioon tämä et miten se näkyy asiakkaille päin ja mitä hankaluuksia tämä saattaa aiheuttaa. Itse en ole vielä saanut toimimaan tota oma.saunalahti tai oma.elisa -sivustoa eli vielä mietin et kirjaudunko vanhoilla vai teenkö uudet tunnukset. Omalla sähköpostiosoitteella kuitenkin oma.elisa lähettää salasanan omaan kännykkänumeroon, mutta sitä salasanaa ei kuitenkaan hyväksytä kirjautumisessa.
Käyttäjätaso 6
kauriiho kirjoitti:

Näköjään en ole ainut, jolla on tässä asiassa hankaluutta. Olisi muutoksen myötä ollut hyvä ottaa huomioon tämä et miten se näkyy asiakkaille päin ja mitä hankaluuksia tämä saattaa aiheuttaa. Itse en ole vielä saanut toimimaan tota oma.saunalahti tai oma.elisa -sivustoa eli vielä mietin et kirjaudunko vanhoilla vai teenkö uudet tunnukset. Omalla sähköpostiosoitteella kuitenkin oma.elisa lähettää salasanan omaan kännykkänumeroon, mutta sitä salasanaa ei kuitenkaan hyväksytä kirjautumisessa.


Pystyt Elisa-tunnuksen avulla hoitamaan kaikkia liittymäasoitasi osoitteessa https://verkkoasiointi.elisa.fi/

Voit tarvittaessa luoda uuden tunnuksen, mikäli et ole aikaisemmin tätä luonut. Ongelmien pitäisi poistua tämän myötä 🙂
Mitä on tapahtunut Saunalahden tunnuksilleni? En pääse kirjautumaan Oma Elisa sivulle. Ei hyväksy puhelinnumeroa 040-4186781 eikä vanhaa salasanaa. Yritin asettaa uuden salasanan verkkopankkitunnusten kautta ja tämä ohjaa uudelleen kirjautumissivulle. Olen matkapuhelin iPad s varassa, sillä tietokoneeni on korjaamolla tuulettimen rikkoutumisen vuoksi. Missä vika? Soitin AsPaan ja lähettivät uuden salasanan, mutta siitäkään ei ollut hyötyä. Kehottivat soittamaan OmaGuruun, jossa oltiin yhtä voimattomia. Tarkistin puhelimen asetukset, jotka oli kunnossa. Tämäkin noin 800€ puhelin, jonka ostin 3 vuoden maksuajalla viime kesänä, ei laske operaattorin omille sivuille, vaikka muut sivut Safari avaa. Onko tässä jotain selaimen yhteensopivuusongelmia? Onko iPhone 5 s yhteensopivuutta selvitetty? En pysty mobiilivarmennettakaan käyttämään, kun kertakäyttösalasana tulee isoina kirjaimina ja mobiililaitteeseen avautuu näppäimistö tallennusvaiheessa, mihin vain numeroina pystyy tallentamaan eli lopputulos on yhtä tyhjän kanssa.
Vaihdoin mobiililaitteeseen Chromen selaimen ja nyt homma taas pelittää ts. Oma Elisa sivustolle taas pääsee kirjautumaan.

Osallistu keskusteluun