Vastattu

Oma Elisan tuki ei toimi

  • 5 joulukuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 264 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Nyt siis Oma Elisan asiakaspalvelusta on kadonnut Viasat tukea koskeva viestiketju kokonaan. Kun tän perään on kysellyt, ja tähän on kuulemma vastattu (tulee sähköpostiviesti ” Elisan asiakaspalvelu on vastannut viestiisi. Voit lukea viestin OmaElisassa.”), mutta Oma Elisan asiakastukiosio kaatuu kun sinne yrittää mennä viestiä lukemaan. ”järjestelmässä tapahtui virhe” eikä viestejä näy.

Tukipyyntö on laitettu teille jo 30.10. ja aina yritetään tarjota samoja neuvoja n. viikon välein. ilmeisesti tukihenkilö vaihtuu joka kerralla, eikä vanhoja viestejä viitsitä lukea.

Ja koska teidän oma Oma Elisan viestipalvelu näyttäsi hukkaavan viestejä, niin mistä löytyy sähköpostiosoite, jonka kanssa näitä tukiasioita voi hoitaa? Kun en älynnyt että teidän web tukipalvelunne hukkaa viestejä, en viitsisi joka-asiaa kirjoittaa uudelleen

Ei, ei puhelinsoittoja, koska tapaus ei ole edessäni, vaan vanhempieni luona. Samoin puheluista ei jää dokumenttia asiakkaalle…eipä tosin näyttäs jäävän teidän Oma Elisaankaan, joten sähköposti olisi aika kiva.

Miten tukeen saa yhteyttä sähköpostitse?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiude- 5 joulukuu 2016, 17:08

Eli tarkoitatko sitä, että Oma Elisasta lähettämäsi viesti asiakaspalveluun on kadonnut? Sellaisesta ei ole omiin korviin aikaisemmin tullut tietoa, joten kyse ei siis ole mistään ominaisuudesta. Ensiksi tulee toki varmistaa, että olet oikeilla tunnuksilla oikeassa Oma Elisassa (esimerkiksi yrityksellä on omat ja yrityksen omistajalla vielä omat henkilökohtaiset tunnukset). Voidaan katsoa tuota asiaa myös lisää Palstan yksityisviesteissä: elisa.to/viestipalstatiimille laita sinne meille lisätietoja, jos haluat tosiaan kirjallisesti asiaa hoitaa. 🙂

Nuo vanhat viestit varmasti löytyvät kyllä, vaikka Oma Elisan näkymässä jostain syystä vikaa olisikin. Kannattaa myös testata eri laitetta ja selainta.
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Eli tarkoitatko sitä, että Oma Elisasta lähettämäsi viesti asiakaspalveluun on kadonnut? Sellaisesta ei ole omiin korviin aikaisemmin tullut tietoa, joten kyse ei siis ole mistään ominaisuudesta. Ensiksi tulee toki varmistaa, että olet oikeilla tunnuksilla oikeassa Oma Elisassa (esimerkiksi yrityksellä on omat ja yrityksen omistajalla vielä omat henkilökohtaiset tunnukset). Voidaan katsoa tuota asiaa myös lisää Palstan yksityisviesteissä: elisa.to/viestipalstatiimille laita sinne meille lisätietoja, jos haluat tosiaan kirjallisesti asiaa hoitaa. 🙂

Nuo vanhat viestit varmasti löytyvät kyllä, vaikka Oma Elisan näkymässä jostain syystä vikaa olisikin. Kannattaa myös testata eri laitetta ja selainta.
Oma Elisan asiakaspalvelusta ollut kokonainen viestiketju on kadonnut. Aloitin uuden asian tiimoilta, ja tähän uuteen aiheeseen on sähköpostiin tullut ilmoitus (tai jo 2kpl), että vastattu, mutta yrittäessäni mennä Oma Elisan asiakaspalveluun, se ei toimi (virheilmoituskuvakaappaus).

Tätä on yritetty viikonlopusta lähtien 3 eri koneella, kahdella eri käyttöjärjestelmällä ja kolmesta eri verkosta. Sama tulos joka kerta.

Kyse on siis HD kanavien näkymättömyydestä, jota on jauhettu kuukausi, ja johon tulee aina samat nevot ”kai kortti on oikein päin”, kun tähän kyllästyneenä kirjotin töllön CI valikosta kaikki tilastotiedot ja korttinumerot, tapahtui pakeneminen takavasemmalle (viestiketju hävisi kokonaan). Tämän katoamisen tiedusteleminen sitten hävitti koko tuen.

kuinka vaikeeta on käyttää tämmösiin sähköpostia? Pelko että asiakkaalle jää dokumentti sovituista asioista/annetuista ohjeista? TAi edes se, että asiakaspalveluviesteistä tulevassa sähköpostissa olisi se actual viestin sisältö myös.


Alkuperäinen Visat HD näkymättömyyskyssäri 30.10.(kadonnut)
Vastaus ensimmäiseen viestiketjuu 2.11.2016 (kadonnut)
Vastaus ensimmäiseen viestiketjuu 4.11.2016 (kadonnut)
Vastaus ensimmäiseen viestiketjuu 4.11.2016 (kadonnut)

sit kestää...
puhelinsoitto (ja tekstari) tuesta 24.11.2016
Vastaus ensimmäiseen viestiketjuu 24.11.2016.(kadonnut)
Vastaus ensimmäiseen viestiketjuu 25.11.2016.(kadonnut)


Viestiketju katoaa, alotetaan uus

Vastaus toiseen viestikejtuun 1.12.2016

**
01.12.2016 klo 12.52.54
Hei. Kiitos viestistänne. Kerrotteko vielä asiakasnumeron mille kanavakortti on tilattu, niin voimme lähteä kartoittamaan ongelmaa tarkemmin. Kerrothan vielä kuinka onnistuimme tänään. Mielipiteesi on tärkeä! https://digiumenterprise.com/answer/?sid=1230252&chk=PQ39PAYT Ystävällisin terveisin ** Elisa asiakaspalvelu Tavoitat meidät tarvittaessa myös puhelimitse numerossa 01019 0240 (ma - pe 8 - 19, la 10 - 16.30, häiriöilmoitukset ma-su 24 h, pvm/mpm).
**

(eli vastauksissa lähdettiin taaas liikeelle alusta...)


Kysely vanhan kadonneen vistikejun perään 1.12.2016
Vastaus toiseen viestiketjuun 5.12.2016 (ei voi lukea, "järjestelmässä tapahtui virhe")

Muokattu 8.12.2016 08:46
Asiakaspalvelijan nimi otettu tekstistä pois
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Laittaisitko meille yksityisviestillä nyt tarkemman kuvauksen ongelmista, joista olet ollut asiakaspalveluun yhteydessä. Katsomme sen sitten palstatiimin kesken kuntoon. Eli tänne: http://elisa.fi/palstatiimi.

Osallistu keskusteluun