Vastattu

Oma saunalahti

  • 10 helmikuu 2014
  • 6 kommenttia
  • 13692 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Hei!  Missä voi olla vikaa kun oma saunalahti ei ota sisään: valittaa vain että on hetkellisesti pois käytöstä!!  Vai onko pois kokonaan käytöstä.  Sallin evästeet ja yritin sekä sähköposti tunnisteella että asiakasnumerolla ja pankkitunnisteill varata uuden salasanan, mutta aina vaan sama lopputulos.  Jos homma on pois pelistä lopullisesti, siitä voisi pistää sivulle tiedon, tai ainakin tiedon, milloin tulee kuntoon!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Scarpia 11 helmikuu 2014, 10:16

ema kirjoitti:

Kotona homma eri selaimella pelasi.  Voisiko olla  että IE vers 10 ei vaan jotenkin toimi vai onko kyse firman verkon suojauksista, jotka estäisi oman saunalahden käytön?


IE10 on kyllä tuettu selain. Taitaa mennä työkoneen tai työverkon piikkiin tämä nyt.

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Tällä hetkellä ei ainakaan tiedossa ole etteikö toimisi, eikä mitään suunniteltujakaan katkoksia meneillään ole.

Oletko kokeillut milloin viimeksi? Mitä selainta käytät? Onnistuuko muilla koneilla, tai muilla nettiyhteyksillä? Muilla selaimilla?
En ole käyttänyt kuin Exploreria 10 versio.  Pitänee kokeilla jotakin muuta - kotona illalla.  Siis kokeilin viimeksi tänään.
Kotona homma eri selaimella pelasi.  Voisiko olla  että IE vers 10 ei vaan jotenkin toimi vai onko kyse firman verkon suojauksista, jotka estäisi oman saunalahden käytön?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
ema kirjoitti:

Kotona homma eri selaimella pelasi.  Voisiko olla  että IE vers 10 ei vaan jotenkin toimi vai onko kyse firman verkon suojauksista, jotka estäisi oman saunalahden käytön?


IE10 on kyllä tuettu selain. Taitaa mennä työkoneen tai työverkon piikkiin tämä nyt.
Käyttäjätaso 2
Kun menen omaan saunalahteen ja haluaisin vaihtaa laajakaistan nopeutta. Se ei näytä mitään mistä voin klikata. Vain kirjaudu ulos ja valitse asiakkuus. Mutta tuon alla tyhjää. Ei voi valita mitään?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +3
  • , olethan kirjautuneena OmaSaunalahteen/OmaElisaan henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi? Jos kyseessä on esimerkiksi kahden ihmisen tai yrityksen käytössä olevat tunnukset, ei kirjautuminen onnistu. Tai onnistuu, mutta sivustolla ei näy sopimuksia lainkaan ja näin ollen muutoksiakaan ei voi tehdä.

    Mutta noin niin kuin muuten nopeuden noston pitäisi onnistua tuotteiden päivitys -välilehdeltä. Tai vaihtoehtoisesti voit laittaa minulle yksityisviestin ja kerrothan samalla, minkä nopeuden ja mistä alkaen haluat sen käyttöösi! Ja mainitse myös asiakasnumerosi, jotta löydän sopimuksen 🙂
  • Osallistu keskusteluun