Vastattu

Oma Saunalahti for dummies

  • 28 lokakuu 2013
  • 7 kommenttia
  • 14618 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 3 kommenttia
Huoh, kun asiat voi olla niin .... vaikeita toisinaan...

Yksinkertainen asia, haluan lähettää viestin saunalahden asiakaspalveluun vaihtaakseni tilaamani mobiililaajakaistan nopeutta suuremmaksi.

Ongelma, minun pitää kirjautua oma saunalahti palveluun, johon minulla ei ole tunnuksia, ja johon liittyminen näyttäisi olevan mystisempää kuin scifi-sarjan juoni.

"Ei tunnuksia tai tunnukset hukassa?

Kirjaudu pankkitunnuksillasi"

 Joo, mulla ei ole tunnuksia, kirjaudunpa siis sisään pankkitunnuksillani -> click -> tunnukset sisään -> "Salasana pankkitunnisteella Tunnistautuminen epäonnistui: Tunnistetiedoilla ei löytynyt asiakkuuksia.
Mikäli olette Elisan asiakas voitte hoitaa asianne Oma Elisassa (oma.elisa.fi).Saadaksesi uuden salasanan sinun tulee suorittaa pankkitunnistautuminen. Tämä palvelu toimii vain yksityisasiakkailla.

Pankkitunnistus"

 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Jos joku nyt viitsisi linkittää / kertoa lyhyesti mitä pitää tehdä saadakseni oma saunalahti tilin / muuten ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla, niin olisin kiitollinen. Uhrata kenties vuohi aamunkoitteessa?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 28 lokakuu 2013, 21:30

sl.asiakaspalvelu(at)saunalahti.com

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
esgo kirjoitti:
Kiitokset vastauksesta.

Minullehan nyt siis on ihan se ja sama tämän oma saunalahti -tilin kanssa, haluaisin vain lähettää sähköpostia tuonne asiakaspalveluun mihin tuo tili siis vaikuttaisi olevan välttämättömyys (kun en noita pankkitunnuksia lätkimällä pääse sen pidemmälle).

Tilasin siis puolivuotispaketin tuohon jatkoksi juurikin tuolta sivulta, jossa nopeus on 384kbs. Huuuups, tulee ihan netin alkuajat mieleen, kun katselee sivujen hitaaaasti auki latautumista :)  Olisi kiva jos tuo 29,8€ ei nyt kuitenkaan ihan kankkulan kaivoon olisi lennähtänyt, kun selvästi nopeampaan pakettiin tarvitsisi vaihtaa.

Niin ja mitään välttämätöntä tarvetta jatkaa ko. Prepaid-tiliä ei ole, tuolla sivulla Kauppa löytyy mukavia tarjouksia. Dummien ongelma siis tiivistettynä: Mitenhän saan yhteyden asiakaspalveluun sähköpostilla?

Miksi et soita? En usko, että tuolle mitään voit. OIet ostanut tuotteen ja et ole tyytyväinen. Ei yleensä siinä auta, kun että ostaa uuden. Näissä olaan varsin joustamattomia. Joku aika sitten tappelin, kun vanhuksen prepaid oli mennyt muutaman tunnin vanhaksi. Ei auttanut, sinne meni numero ja 50 euroa saldoa kankkulan kaivoon.

Miksi tilasit puoleksi vuodeksi tuotteen, josta et tiennyt? Ajattelitko säästäväsi? Minusta olisi suorastaan epäreilua, jos tällaisessa joustettaisiin.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Jos haluat tehdä liittymästä häiriöilmoituksen, kannattaa myös lähettää viesti häiriöilmoituksiin. Tässä vielä tietämiäni osoitteita:

sl.kiintea(at)saunalahti.com - Kiinteän laajakaistan häiriöilmoitukset.

sl.mobiili(at)saunalahti.com - Mobiililaajakaistan (nettitikut ja puheliittymät, prepaidit yms. häiriöilmoitukset.

sl.asiakaspalvelu(at)saunalahti.com - Asiakaspalvelu.

webmail(at)saunalahti.com - Saunalahden sähköposti -palvelun asiakaspalvelu.
Kiitokset hpguru, tällä dummykin päässee eteenpäin. En tiedä onko tuo osoite jossain saunalahden sivuilla nähtävillä, noita linkkejä "lähetä viesti asiakaspalveluun" kun klikkailee päätyy aina tekemisiin tuon oma saunalahden kanssa.
Kiitokset vastauksesta.

Minullehan nyt siis on ihan se ja sama tämän oma saunalahti -tilin kanssa, haluaisin vain lähettää sähköpostia tuonne asiakaspalveluun mihin tuo tili siis vaikuttaisi olevan välttämättömyys (kun en noita pankkitunnuksia lätkimällä pääse sen pidemmälle).

Tilasin siis puolivuotispaketin tuohon jatkoksi juurikin tuolta sivulta, jossa nopeus on 384kbs. Huuuups, tulee ihan netin alkuajat mieleen, kun katselee sivujen hitaaaasti auki latautumista :)  Olisi kiva jos tuo 29,8€ ei nyt kuitenkaan ihan kankkulan kaivoon olisi lennähtänyt, kun selvästi nopeampaan pakettiin tarvitsisi vaihtaa.

Niin ja mitään välttämätöntä tarvetta jatkaa ko. Prepaid-tiliä ei ole, tuolla sivulla Kauppa löytyy mukavia tarjouksia. Dummien ongelma siis tiivistettynä: Mitenhän saan yhteyden asiakaspalveluun sähköpostilla?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
sl.asiakaspalvelu(at)saunalahti.com
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
esgo kirjoitti:
Niin ja tarkennettakoon vielä, että kyseessä on kioskilta ostettu Prepaid-liittymä, jonka kuukauden käytön jälkeen siis halusin uusia mutta nähtävästi nopeus tuli valittua aivan liian pieneksi. Kaiken maailman PINejä ja liittymänumeroita löytyy lapun takapuolelta, mutta millähän nyt pääsisin kirjautumaan sisään lähettäääkseni asiakaspalveluun viestiä asian selvittämistä varten?

Eihän prepaidit mitenkään ole sidottu henkilöön, joten ei niissä oma.saunalahti toimi. Mistä kuvittelit Saunalahden tietävän, että juuri sinulla on ko. liittymä? Mene prepaid-lataussivulle:

https://lataa.saunalahti.fi/

Jos halua operoida olemassa olevalla saldolla on liittymä ainoa tapa tehdä, koska mitään muuta kiinnekohtaa liittymään ei ole kuin SIM-kortin hallinta.

http://saunalahti.fi/puheliittymat/prepaid-tiedonsiirtopaketit/
Niin ja tarkennettakoon vielä, että kyseessä on kioskilta ostettu Prepaid-liittymä, jonka kuukauden käytön jälkeen siis halusin uusia mutta nähtävästi nopeus tuli valittua aivan liian pieneksi. Kaiken maailman PINejä ja liittymänumeroita löytyy lapun takapuolelta, mutta millähän nyt pääsisin kirjautumaan sisään lähettäääkseni asiakaspalveluun viestiä asian selvittämistä varten?

Osallistu keskusteluun