Vastattu

Oma saunalahti kirjautuminen ja ADSL modeemin asetukset

  • 18 kesäkuu 2016
  • 1 kommentti
  • 225 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Integraatio oma.elisan ja oma.saunalahden välillä takkuaa tai sitten en osaa käyttää tietokonetta. En pääse enää ollenkaan kirjautumaan oma.saunalahteen. Sen ymmärrän, että ohjaus on kai nykyään ensin oma.elisan kautta mutta sieltä kun haluaa mennä adsl asetuksia katsomaan tai edes sopimuksia näkemään, on kirjaduttava oma.saunalahteen. Mutta siihen se sitten tyssää. Sisään pääsee mutta sisältö on käytännössä täysi nolla. Siellä ei pääse mihinkään muualle paitsi kirjautumaan ulos.
Käytössä crome jolla luulisi toimivan?

Noh, yritin sitten löytää ohjeita tuolta ohjepalstalta ilman kirjautumista mutta täytyy kyllä myöntää, että ei ole sekään helppoa. Ei löydy.

Mielenkiintoista tästä tekee se, että n. vuosi sitten kävin chatin asiantuntijoiden kanssa mutta nyt en pääse tähän chattiin enää kiinni, kun en pääse tuonne oma.saunalahteen. Muilla samoja ongelmia vai olenko yksin?

Minulla näkyy oma.elisassa toinen kännyliittymä ihan oikein.
Yritykseni kautta pääsen näkemään sen liittymät.
Mutta oma adsl ja kännyliittymä sauniksessa ei löydy minkään käyttäjätunnuksen tmv. kautta.

Kukas osaisi auttaa?
Kiitos.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 18 kesäkuu 2016, 15:32

Joo juuri noin se toimiikin eli ensin pitää kirjautua OmaElisaan, josta pääsee halutessaan siirtymään OmaSaunalahteen. OmaSaunalahteen siirtyessä valitaan asiakasnumero, jolla kirjaudutaan sisään. Mikään näistäkö ei siis ole etsimäsi?

Chat-asiakaspalvelu meillä pelaa yhä edelleenkin ja se on tyrkyllä OmaElisankin puolella, jopa ihan etusivulla kirjautumatta sisään. Siihen voi törmätä myös asiakastukisivuillamme. Chat palvelee pääosin arkisin klo 8-19.

ADSL- ja kännykkäliittymäsi ovat siis sinun henkilökohtaisilla nimilläsi, mutta et löydä niitä kirjautuessasi henkilökohtaiseen OmaElisaasi?
Yrityksen tuotteet näkyvät aina omien tunnustensa takana. Jos et löydä liittymiä OmaElisasta niin laitahan yksityisviesitä Palstatiimille (elisa.to/viestipalstatiimille) niin voidaan tarkistella tuon toimivuus. Laita vaikka viestiin se puhelinnumero, jota et löydä OmaElisasta mukaan niin päästään tutkimaan. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joo juuri noin se toimiikin eli ensin pitää kirjautua OmaElisaan, josta pääsee halutessaan siirtymään OmaSaunalahteen. OmaSaunalahteen siirtyessä valitaan asiakasnumero, jolla kirjaudutaan sisään. Mikään näistäkö ei siis ole etsimäsi?

Chat-asiakaspalvelu meillä pelaa yhä edelleenkin ja se on tyrkyllä OmaElisankin puolella, jopa ihan etusivulla kirjautumatta sisään. Siihen voi törmätä myös asiakastukisivuillamme. Chat palvelee pääosin arkisin klo 8-19.

ADSL- ja kännykkäliittymäsi ovat siis sinun henkilökohtaisilla nimilläsi, mutta et löydä niitä kirjautuessasi henkilökohtaiseen OmaElisaasi?
Yrityksen tuotteet näkyvät aina omien tunnustensa takana. Jos et löydä liittymiä OmaElisasta niin laitahan yksityisviesitä Palstatiimille (elisa.to/viestipalstatiimille) niin voidaan tarkistella tuon toimivuus. Laita vaikka viestiin se puhelinnumero, jota et löydä OmaElisasta mukaan niin päästään tutkimaan. 🙂

Osallistu keskusteluun