Vastattu

Oma Saunalahti, kysely laskusta

  • 29 huhtikuu 2013
  • 2 kommenttia
  • 9702 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Onko kenelläkään kokemusta Oma Saunalahti palvelusta laskutuksen osalta? Lähetin sinne yli kaksi viikkoa sitten kyselyn koskien yhtä laskuani ja oli kuulemma ruuhkaa palvelussa, veisi 5 arkipäivää aikaa vastaukseen. Nyt on mennyt yli kaksi viikkoa ja vastausta ei ole kuulunut! Lisäksi sain pyydettäessä uuden salasanan palveluun ja nyt en pääse siään koko palveluun!! Joten hiukan tökkii...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Erika11 29 huhtikuu 2013, 14:51

Moi ja kiitos vastauksesta, katsotaan miten homma kehittyy, täytyy yrittää vielä selvittää asiaa. Iloista Vappua!

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Tämäkin viesti näyttää olevan väärällä puolella. Toivottavasti joku huomaa pian siirtää tämän Saunalahden palvelun puolelle.

Joka tapauksessa tuolla vastauspuolella on ollut vähän ruuhkaa, joten kannattaa varmaan laittaa jollekin modelle YVtä, että pystyvätkö auttamaan.
Moi ja kiitos vastauksesta, katsotaan miten homma kehittyy, täytyy yrittää vielä selvittää asiaa. Iloista Vappua!

Osallistu keskusteluun