Kysymys

Oma Saunalahti - tunnukset

  • 22 marraskuu 2010
  • 6 kommenttia
  • 12836 katselukerrat

Olen hukannut oma-SL:n salasanan JA käyttiksen. Saattapa olla, etten ole tuota palvelua koskaan edes käyttänyt.

Nyt kun yritän pyytää uusia tunnuksia (siis tunnus ja salasana), niin tämä upea sovellus antaa kaksi vaihtoehtoa, joiden kummankin avulla saa uuden salasanan (siis pelkän salasanan). Onko joku koodaaja ollut duunissa liian kauan vai olenko itse jättänyt jotain huomioimatta  ???

-buckwheat-

6 kommenttia



Ja niinhän sen piti mennäkin, että kun yritän tilata tunnuksia Omaan Saunalahteen, se ei onnistu. Tilauksen yhteydessä saan herjan "Asiakastunnus tai laskun numero on väärä. Tarkista tarvittaessa laskun numero uudemmasta laskusta. "

On vain niin kovin turhauttavaa alkaa etsiä "uudempaa laskua", sillä tarkistin asiakastunnuksen ja laskun numeron juuri tänään saamastani laskusta.

Hohhoijaa... Hyvä Saunalahti, homma pelaa - jos pelaa - mitä väliä!  :(


Hei,

valitettavaa, ettei tunnusten hankkiminen uusimman laskun tietoja käyttäen onnistunut. Onko sinulla mahdollisuutta verkkopankkitunnusten käyttämiseen? Toistuuko ongelma?

Tänään sain tunnusten hankkimispyynnön lähtemään.  Käytin *vanhemman* laskun numeroa, vaikka siis ohjeessa sanottiin, että käytä *uusimman* laskun numeroa.  Näissä Saunalahden hommissa näköjään auttaa, kun miettii ohjeita aina yhden askeleen pidemmälle olettaen, että ohjeen antaja yrittää ikään kuin jekuttaa käyttäjää.

Mutta on tämä kätevää:  pähkäilin asiaa tällä foorumilla saamatta apua ja soitin asiakaspalveluun saamatta apua (en suostunut kertomaan ventovieraalle puhelimessa henkilötunnustani, eikä kenenkään muunkaan koskaan pitäisi) - ja jo vuorokaudessa olen saanut Oma Saunalahden tunnusten pyynnön omin avuin lähtemään palveluntarjoajalle.  Elämme modernia ja dynaamista ICT-aikakautta.  Kenties jo viikon sisällä e-laskun saapumisesta saan tietää, miksi laskun summa oli eri kuin ennen.

Nyt jään jännityksellä odottamaan, mitä postiluukkuun kolahtaa ja milloin.  Hetkinen.  Oliko siinä ohjeessa tosiaan, että tunnukset tulevat postitse (by snail mail!!!)?  Tässä kuviossa on kyllä jotain pelottavan kafkamaista.

Mitähän seuraavaksi?  Aineksia alkaa olla vaikka mihin.  -buckwheat-
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Ja niinhän sen piti mennäkin, että kun yritän tilata tunnuksia Omaan Saunalahteen, se ei onnistu. Tilauksen yhteydessä saan herjan "Asiakastunnus tai laskun numero on väärä. Tarkista tarvittaessa laskun numero uudemmasta laskusta. "

On vain niin kovin turhauttavaa alkaa etsiä "uudempaa laskua", sillä tarkistin asiakastunnuksen ja laskun numeron juuri tänään saamastani laskusta.

Hohhoijaa... Hyvä Saunalahti, homma pelaa - jos pelaa - mitä väliä!  :(


Hei,

valitettavaa, ettei tunnusten hankkiminen uusimman laskun tietoja käyttäen onnistunut. Onko sinulla mahdollisuutta verkkopankkitunnusten käyttämiseen? Toistuuko ongelma?
Joudun varmaan laskuttamaan siuta sivusuun menneistä työtunneista kun rupesin pohtimaan tuota lehtiviikkoliitetehosekoitintappiokoirani-vertaustasi  ;D  (huom huumori)
Ja niinhän sen piti mennäkin, että kun yritän tilata tunnuksia Omaan Saunalahteen, se ei onnistu. Tilauksen yhteydessä saan herjan "Asiakastunnus tai laskun numero on väärä. Tarkista tarvittaessa laskun numero uudemmasta laskusta. "

On vain niin kovin turhauttavaa alkaa etsiä "uudempaa laskua", sillä tarkistin asiakastunnuksen ja laskun numeron juuri tänään saamastani laskusta.

Hohhoijaa... Hyvä Saunalahti, homma pelaa - jos pelaa - mitä väliä!  😞


Olen hukannut oma-SL:n salasanan JA käyttiksen. Saattapa olla, etten ole tuota palvelua koskaan edes käyttänyt.

Nyt kun yritän pyytää uusia tunnuksia (siis tunnus ja salasana), niin tämä upea sovellus antaa kaksi vaihtoehtoa, joiden kummankin avulla saa uuden salasanan (siis pelkän salasanan). Onko joku koodaaja ollut duunissa liian kauan vai olenko itse jättänyt jotain huomioimatta  ???

-buckwheat-



EDIT: Huomasin lukiessani viestin hieman tarkemmin, ettei vastaus ihan mennyt siihen mitä kysyit. Molemmilla vaihtoehdoilla saat myös käyttäjätunnuksen salasana lisäksi.


Voin olla tylsä, mutta jos minä markkinoisin asiakkalleni esim. lehteä ja viikkoliitettä, en laittaisi tilauskuponkiin, että "Näin tilaat viikkoliitteen", jos kupongilla saa kummatkin, siis sekä lehden että liitteen.

Kyllähän pienellä mystiikalla saa elämän jännemmäksi, mutta näinä infoähkyn aikoina arvostaisin sitä, että puhuttaisiin asioista oikeilla nimillä johdonmukaisesti ja kaikkialla.

-buckwheat-
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Olen hukannut oma-SL:n salasanan JA käyttiksen. Saattapa olla, etten ole tuota palvelua koskaan edes käyttänyt.

Nyt kun yritän pyytää uusia tunnuksia (siis tunnus ja salasana), niin tämä upea sovellus antaa kaksi vaihtoehtoa, joiden kummankin avulla saa uuden salasanan (siis pelkän salasanan). Onko joku koodaaja ollut duunissa liian kauan vai olenko itse jättänyt jotain huomioimatta  ???

-buckwheat-



Hei,

todennäköisesti sinulla on kaksi eri asiakasnumeroa Saunalahdella, jolloin myös on muodostunut kaksi erillistä hallintapalvelua. Toinen näistä saattaa olla jäänne esim. peruuntuneesta numeronsiirtotilauksesta. Asiakaspalvelusta saat tiedon kumpi näistä on tarvitsemasi hallintapalvelun tunnus.

EDIT: Huomasin lukiessani viestin hieman tarkemmin, ettei vastaus ihan mennyt siihen mitä kysyit. Molemmilla vaihtoehdoilla saat myös käyttäjätunnuksen salasana lisäksi.

Osallistu keskusteluun