Vastattu

OmaElisan tunnusta ei saa vaihdettua millään

  • 25 huhtikuu 2019
  • 1 kommentti
  • 883 katselukerrat

Mieheni puhelin on elänyt omaa elämää taskussa ja vaatii PUK koodia. No sen saa kun kirjautuu OmaElisa sivulle. Paitsi että kun yritettin luoda tili niin sivu on itse keksinyt jonkun hienon netti.fi s-postiosoitteen mihin ei myöskään pääse kirjautumaan. Eikä siihen OmaElisa sivulle pääse ennen kuin on tili varmennettu sähköpostitse 🤦‍♀️ Ja kun yrittää sitä helkkarin s-postia vaihtaa niin punaiset vaan vilkkuu eikä sitä hyväksytä.
Ja se Facebook chattikin on mahtava keksintö kun joutuu joka viestin jälkeen odottaa tunti. Hups kello onkin jo 21 niin neljään tunnin odottelun jälkeen ei sitten kukaan edes mitenkään auttanut..
Olishan voitu soittaa, ja siitäkin maksaa saman verran kun liittymästä, mutta kun nyt kerran mainostetaan ilmaista vaihtoehtoa..

Olisko jollain joku hieno ratkaisu meidän ongelmaan? Huomenna mennään kyllä palvelupisteelle, mutta puhelin joka toimii olis kyllä kova sana jo tänään 🙈
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 26 huhtikuu 2019, 09:52

Moro @Emmalice ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Ikävä kuulla ongelmista ja myös tuosta että Facebookin kautta emme ole kovinkaan jouhevasti kerinneet vastailemaan 😞 Vastailemme siellä kyllä taas tänään mahdollisimman nopeasti! Toi netti.fi sähköpostin siellä olo viittaisi siihen, että miehelläsi on entuudestaan jo ollut luotuna (mahdollisesti aikoja sitten?) tuo Elisa Tunnus. Tunnuksen uudelleenluonti pitäisi silloin onnistua TUPAS-tunnistautumisella kirjautumalla ja sen jälkeen Omat tiedot -kohdasta vaihtamalla 🙂 Mikäli tämä ei toimi, niin selvitellään vaikka tuolta Facebookin kautta loppuun?
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @Emmalice ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Ikävä kuulla ongelmista ja myös tuosta että Facebookin kautta emme ole kovinkaan jouhevasti kerinneet vastailemaan 😞 Vastailemme siellä kyllä taas tänään mahdollisimman nopeasti! Toi netti.fi sähköpostin siellä olo viittaisi siihen, että miehelläsi on entuudestaan jo ollut luotuna (mahdollisesti aikoja sitten?) tuo Elisa Tunnus. Tunnuksen uudelleenluonti pitäisi silloin onnistua TUPAS-tunnistautumisella kirjautumalla ja sen jälkeen Omat tiedot -kohdasta vaihtamalla 🙂 Mikäli tämä ei toimi, niin selvitellään vaikka tuolta Facebookin kautta loppuun?

Osallistu keskusteluun