Kysymys

OmaGurun ratkaisutaito

  • 23 toukokuu 2014
  • 2 kommenttia
  • 1367 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
  • Tähtipelaaja
  • 4326 kommenttia
Jos OmaGuru ei osaa ratkaista Elisan/Saunalahden tuoteisiin liittyvää ongelmaa, niin pitääkö hupisoitosta maksaa?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Palveluiden ja laitteiden käytön neuvonta ja vinkkien antaminen kuuluu OmaGurun tehtäviin. Laskutus voi olla aiheellinen, vaikka sinänsä tietty ongelma ei sillä kertaa ratkeaisikaan. Toki, mikäli ongelma johtuukin esim. Elisan verkon viasta, ei se kuulu OmaGurun palvelun piiriin ja tällöin laskusta voi pyytää hyvitystä asiakaspalvelun kautta.
Aivan hölmöä puhetta . Kun asiakas soittaa ja aikaa kuluu, niin se on poissa asiakkaan omista tuloista. Vastaus sitä paitsi väistää omagurujen vaatimattomat tiedot.

Osallistu keskusteluun