OmaGurun ratkaisutaito
Jos OmaGuru ei osaa ratkaista Elisan/Saunalahden tuoteisiin liittyvää ongelmaa, niin pitääkö hupisoitosta maksaa?
Käyttäjätaso 5
Palveluiden ja laitteiden käytön neuvonta ja vinkkien antaminen kuuluu OmaGurun tehtäviin. Laskutus voi olla aiheellinen, vaikka sinänsä tietty ongelma ei sillä kertaa ratkeaisikaan. Toki, mikäli ongelma johtuukin esim. Elisan verkon viasta, ei se kuulu OmaGurun palvelun piiriin ja tällöin laskusta voi pyytää hyvitystä asiakaspalvelun kautta.
Aivan hölmöä puhetta . Kun asiakas soittaa ja aikaa kuluu, niin se on poissa asiakkaan omista tuloista. Vastaus sitä paitsi väistää omagurujen vaatimattomat tiedot.
Osallistu keskusteluun
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi