Vastattu

Onko Elisan laskutusjärjestelmä vinksallaan?

  • 21 marraskuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 345 katselukerrat

Hei, puhelinlaskuihini on lisätty joka kuukausi muistutusmaksuja, vaikka olen kaiken ajallaan maksanut. Miksi kuluttujaa kusetetaan näin ja onko tämä järjestelmällistäkin? Olen mm. työkavereiltani kuullut samaa, että on aiheettomia muistutusmaksuja lähetelty. Ja sitten kun ottaa asiakaspalveluun yhteyttä, niin sinua pallotellaan eri "asiantuntijoiden" välillä. Totuus on, että sinut pidetään jonossa niin kauan, että et enää jaksa odottaa ja selvittää asiaa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tonyboy 22 marraskuu 2017, 11:07

Jos maksat laskut ajallaan niin ei muikkareita tule, itselle ainakaan ei ole tullut. Yksi vaihtoehto voisi olla että olisiko jostain laskusta jäänyt pieni summa maksamatta? Kannattaa käydä oma.elisa.fi kautta tarkistamassa että kaikki maksut ovat kunnossa.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Jos maksat laskut ajallaan niin ei muikkareita tule, itselle ainakaan ei ole tullut. Yksi vaihtoehto voisi olla että olisiko jostain laskusta jäänyt pieni summa maksamatta? Kannattaa käydä oma.elisa.fi kautta tarkistamassa että kaikki maksut ovat kunnossa.
Käyttäjätaso 1
taustalla on varmaan se, että taustahommelit tekee intialaiset "osaajat", sitäkautta korjaaminen lienee jotain äärimmäisen vaikean ja mahdottoman välillä. Ehkä olet maksanut ajallaan mutta ulkomaisesta pankista (danske/nordea tms.) ja maksun siirtyminen kestää jolloin intialaisten systeemi tulkitsee että maksu tullut myöhässä. Kotimaisten pankkien välillä maksuviive on pienempi.

pallottelun tavoite on tosiaan varmaankin väsyttää asiakas, ettei viitsis tapella ja maksaisi nyt vaan ne aiheettomatkin maksut...

Osallistu keskusteluun