Vastattu

Onnetonta asiakaspalvelua

  • 30 toukokuu 2013
  • 6 kommenttia
  • 4298 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Vaihdoin liittymätyyppiä OmaSaunalahti-palvelun kautta, merkiten alkamispäiväksi 1.5., kuten järjestelmä itsekin tarjosi. Hämmästys oli suuri, kun sain laskun, jossa liittymä oli vaihdettu jo 27.4. Ei muuta kuin viestiä asiakaspalveluun samoin OmaSaunalahti-järjestelmän kautta.

Saamani vastaukset olivat kyllä kohteliaita, mutta ei niissä ongelmaa edes yritetty pahoitella, saati sitten ratkaista. Kuulemma heidän järjestelmänsä mukaan olen itse vaihtanut aloituspäivämääräksi 27.4. Tässä on sana sanaa vastaan, joten pyysin kirjallista dokumenttia asiasta. Sitä en ole saanut, sen sijaan minulle vastaileva henkilö alkoi klikkailla lähettämiäni viestejä vastatuiksi ilman että vaivautui kirjoittamaan mitään. Pyyntölistani on nyt kasvanut kahteen kohtaan: edellä mainitun dokumentin lisäksi haluaisin tämän asiakaspalvelijan esimiehen yhteystiedot valittaakseni saamastani kohtelusta. Kumpaakaan en ole saanut. Löytyisikö tämän palstan kautta apua? Asia sinänsähän on pieni, mutta odotan operaattoriltani parempaa asiakaspalvelua, ja nyt on operaattorin vaihto harkinnassa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Scarpia 31 toukokuu 2013, 15:39

Moi!

Hommahan tulikin jo hoidetuksi, ei tässä sen kummempaa enää ole kuin että tervetuloa Palstalle, meillä on usein aika lystiä täällä!

Jos mieltä askarruttaa jatkossa muut asiat, kysy rohkeasti vaan, moni täällä vastailee erittäin mielellään!

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Moi!

Hommahan tulikin jo hoidetuksi, ei tässä sen kummempaa enää ole kuin että tervetuloa Palstalle, meillä on usein aika lystiä täällä!

Jos mieltä askarruttaa jatkossa muut asiat, kysy rohkeasti vaan, moni täällä vastailee erittäin mielellään!
Juu kiitos - näiden kokemusten perusteella kysyn kyllä ensi kerralla neuvoa suoraan täältä 🙂.
Toden totta, asiakaspalvelun voi unohtaa saunalahden tapauksessa. Itsellä pari tapausta jossa näytetään täyttä kädettömyyttä. Toisessa e-lasku oli kirjautunut eri käyttäjälle, oli kuulemma oma vika 😉 Tuollaine todella sattuukin ihan vahingossa että käyn ihan erikseen ja asiakseen vaihtamassa väärän viitenumeron laskulle. Toinen juttu oli kun yritin ilmoitella että xperia-s on roaming tilassa, ja voisko tuon fixata. Täysin kädetön avuton asiakaspalvelu ei ollut tajutakseen moista ongelmaa millään, viimeiseksi vastaukseksi jäi että puhelimeni asetuksissa on vikaa, soita maksulliseen palvelunumeroomme jos haluat apua kuinka sen korjaa. Kunhan keksivät lopettaa tuon mobiililaajakaista+ san niin operaattori vaihtuu välittömästi, ihan sama minne.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Saunalahti roamaa Elian verkossa ja jotkut puhelimet näyttävät sen verkkovierailuna. Merkki ei kotimaan Elisan verkossa aiheuta lisämaksuja eli kiinteään hintaan tiedonsiirto ja päivien mukaan jos ei ole pakettia (latausliittymä).
Käyttäjätaso 5
No tuskinpa tuo on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun minkätahansa teleoperaattorin kanssa joudut jonkinverran vääntämään. SL:ssä nyt on hyväpuoli se, että heillä on myös kattava itsepalvelu ja nettiasiointikanava, siis silloin kun se toimii.

Kyllä tuosta kuvatunlaisesta toiminnasta on mullakin kokemusta. Sieltä oli näpänneet sen asiakastyytyväisyyskyselyn suljetuksi, koska olisin itseasiassa antanut kyseiselle asiakaspalvelijalle huonot pisteet.  😃 Ilmeisesti jotkut täyttävät ne asiakaskyselynsä itse, pitääkseen pisteensä hyvinä hieman hankalamman asian kohdilla. Asia sitten ratkesikin kun täältä nakitin moden hoitamaan homman ja sehän hoitui, kun omasaunalahti viestit olikin sitten jätetty käsittelemättä. ;-)

Kyllä siinä vaan mielessä käy että eikai näin suurella toimijalla saisi olla tuollaisia älyttömiä "ominaisuuksia" järjestelmissään, jonka vuoksi asiakas sitten saa aikamoisen kelvottoman palvelukokemuksen. Asiakaspalvelijan kohdalla ne kädet on varmaan aika sidotut mitä pystyy tekemään, mutta asiakkaalla taas jää monttuauki.
Käyttäjätaso 2
Noissa  sivustojen ylläpitäjissä on paljon korjaamisen varaa.  Esim: iso lehtitalo, kolmekaan peruutusta netin kautta ei vaikuta mitään.  Myöskin  maksetut laskut ei kirjaudu perille vaikka tililtä summa lähtee.  Kirjakerhot   sekoilee myös, eli heidän sivuston ylläpito.  Samaa kirjaa tulee kolme lähetystä viikon välein.  Tai tekstarilla peruttua kuukaudenkirjaa lähetetään kuin pakkomyyntinä.

Kun on paljon reissunpäällä niin nämä sotkut on ikäviä.

Eräät pienet toimijat hoitaa sivunsa itse. Isommat pääsääntöisesti joko Elisan tai Telian kautta.

Osallistu keskusteluun