Kysymys

Osataan sitä muuallakin

  • 12 elokuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 554 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • Tiedonjyvä
  • 875 kommenttia
Teleoperaattori perui perusteettoman laskun vain,. koska asiakas oli nauhoittanut puhelun.

Pitäisiköhän ottaa käytäntö itsellekin...?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Lisää operaattorin ihmeellisiä toimia Ameriikan mailla...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Amerikkalainen operaattori jatkaa toimiaan...
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Nyt on saatavilla amerikkalaisen operaattorin (Comcast) ohjekirja, jonka avulla pyritään palvelusta luopuvasta asiakkaasta pitää kiinni. http://goo.gl/rEHBef

Osaatte ainakin varoa, jos vaikka joku suomalainen operaattori käyttäisi samanlaisia menetelmiä...

Osallistu keskusteluun