Kysymys

Paha mieli :(

  • 22 joulukuu 2014
  • 1 kommentti
  • 929 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Äitini oli ihmetellyt, kun puhelin ei toimi ja oli soittanut Saunalahdelle. Asiakaspalvelija sanoi, että liittymä on "lukittu". No 70:nen ihmetteli, että miten voi olla mahdollista, kun laskut maksetaan melkein, ennen kun ne ovat edes tulleet. No virkailija totesi, että laskut on todellakin maksettu ajallaan tai siis aina ennen eräpäivää. Lupasi aukaista liittymän 10 eur velotusta vastaan. No äitini halusi itse aukaista ja siinä oli sitten seikkailtu sivustoilla ja saatu itse se liittymä takaisin aktiivikseksi, kun toinen ohjeisti nyt asiassa. Varmaan aikaa kului kyllä enemmän neuvomisessa, kun siinä, että asiakaspalvelija olisi toimenpiteen tehnyt. Laskua ei siis pitäisi olla tulossa, muuta kun puhelusta ja sen kestosta. Halusin vaan tuoda asian esiin, että kaikki johtui tästä uudistuksesta ja välttämättä ikäihmiset ei tosiaan pysy kärryillä näissä, kun se tuntuu tekevän nuorillekkin välillä tiukkaa. Luultavasti äitini on itse tosiaan painanut jt nappulaa ja sulkenut liittymän, kun kertoi olevansa ihan sekaisin, kun piti pankkitunnksilla luoda uusia ja kirjautua sinne ja vähän tänne ja hänen mielestään kaikki meni silloin sekaisin. No liittymä nyt toimii, mutta joskus voisi hyvä olla miettiä, että kaikki ei ole niitä tietokone-experttejä ja menevät sekaisin tässä salasanojen ja kirjautumisien viidakossa. Varsinkin isompien muutoksien tullessa, voisi ehkä ajatella iäkkäämille jt palveluja ja apuja, uuden asian käyttöönotossa ILMAN VELOITUSTA.

Loppu hyvin kaikki hyvin, mutta tuskin on ainoa, joka tietämättään ja hermostuksissaan saattaa painaa huomaamattaan jotain, mitä ei pitäisi. Onneksi hänellä on käytössä 2 liittymää, muuten olisi ollut vielä enemmän ihmeissään, kun ei olisi voinut edes soittaa mihinkään, kysyäkseen neuvoa. :smileyembarrased:

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kootut seikkailut jatkuvat ikäihmisellä :smileycry:

Sain soiton, että mikä ihme on Elisa mobiilivarmenne, kun hän sai tlausvahvistuksen moisesta, eikä ole tietääkseen tilannut yhtään mitään.

Silloin kun luuri ei toiminut kunnolla, niin oli luurin aukisaamisen jälkeen saanut 2 viestiä: et ole rekisteröinyt mobiilivarmennetta ym. No kun 2 viestiä tuli, niin pelästyi, että luurin toimimattomuus johtui juurikin siitä, ettei ole rekisteröitynyt ja siis tuumasta toimeen ja klikkailemaan ties mitä.

No nyt tullut sitten tilausvahvistus ja sitä ihmettelemään. Eikun aspaan jonottamaan. Onneksi sai peruttua tilauksen. Aspa kyllä sanoi, että on vuoden ilmainen palvelu. No äkkiäkös sen vuoden sisään unohtaa ja sitten ihmeteltäs kun alkais maksut juosta, että mikä tämä on.

Tossa lukasin tuon varmenteen hintoja ja jäi vähän epäselväksi, onko ilmainen vai OLIKO ilmainen, jos oli tilannut palvelun tuossa infossa olevalla aikajaksolla. Jos tuo alla pitää paikkansa, niin tilaus ei olisi ollut ilmainen äidilleni, vaikka näin sanottiin, koska tämä viestien räpläys ja mahd.tilaus on tapahtunut joulukuun puolella .

"

Avausmaksu3,90 €
Kuukausimaksu1,99 € / kk
KäyttöRajoittamaton käyttö

Tutustumiskampanja:

Avausmaksu 0€, kk-maksu 12 kk ajan 0€.

1.1.2011 - 9.11.2014 välisenä aikana Saunalahti-liittymiin rekisteröityjen mobiilivarmenteiden kk-maksu ja käyttö 0€ 31.12.2015 asti.

Osallistu keskusteluun