Kysymys

pakettiliittymä/laskutus

  • 14 kesäkuu 2011
  • 4 kommenttia
  • 2473 katselukerrat

Olen yrittänyt kovin selvittää omien sopimuksien ja lasku sivujen kautta mahdollista muutosta liittymäni laskutus ajankohtaan mutta en saa selvyyttä, 2 kertaa on eri tavalla vastattu kysymyksiini saada mahdollisesti siirtoa laskutus jaksolle ja ettei mun tarvi joka laskussa maksaa aina 5e kehotusmaksua joka kerkiää aina tulemaan vaikka siirrän eräpäivää itse ja yritän maksaa muutenkin ajallaan, tätä on jo jatkunut pari kkta. Muuten ei ole valittamista.????

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Saunalahdella laskutuskausi on aina kaikilla asiakkailla kalenterikuukausi ja sitä ei voi muuttaa.

Lasku muodostuu kuukauden alkupuolella ja eräpäivä on siitä kaksi viikkoa. Tästä alkuperäisestä eräpäivästä voi tosiaan siirtää sitä eräpäivää vielä 22 päivää eteenpäin, kuten viestisi perusteella olet tehnyt.
joo, se on jo tiedossa mutta kun tarvis saada lisää päiviä niin miten sen saa ku vastataan niin hitaasti viesteihin ja kaikista muutoksista velotetaan jotain jos et niitä saa omilta sivuilta onnistumaan ???
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko onnistunut käyttämään jokaisen laskun kohdalla sitä "Eräpäivän siirto" -toimintoa?
Hei!

Tässä vielä jotain tarkennuksia.

Eräpäivänsiirto 22 päivää eteenpäin on mahdollista Oma Saunalahti -sivulta, jos laskusta ei ole lähtenyt muistutuslaskua. Pidempiä maksusuunnitelmia on mahdollista tehdä asiakaspalvelun kautta 10 e veloitusta vastaan.

Jos eräpäivää on siirretty oma.saunalahti.fi -sivulta (tai eräpäivän siirto on sovittu muuten), mutta laskua ei ole maksettu uuden siirretyn eräpäivän mukaisesti, lähtee laskusta muistutuslasku.

Jos laskusta lähtee muistutus, 5 e muistutusmaksu tulee seuraavaan muodostuvaan laskuun. Esimerkiksi huhtikuun laskun muistutuksesta tullut muistutusmaksu voi olla tämän vuoksi toukokuun tai vasta kesäkuun laskulla.

Osallistu keskusteluun