Kysymys

palaute

  • 16 huhtikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 211 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
palaute koskee puhelimitse tapahtunutta keskustelua.

herra x soitti ja kyseli nettiliittymästäni ovatko tiedot oikeat jne. vahvistin tiedot oikeaksi. tämän jälkeen minulle alettiin kaupata PAREMPAA laajakaistaliittymää lisänä se ja tämä ja tuo. kieltäydyin, koska en koe tarvitsevani näitä. kerroin myös jos tulen jatkossa muuttamaan mieleni niin olen itse yhteydessä teihin päin ja kiitin ja suljin puhelimeni.

hetken päästä samainen herra x  soittaa ja edelleen kauppaa tätä minulle.... ilmeisesti teillä ei ymmärretä "ei kiitos en halua" lausetta. ihan oikeasti on tosi loistavan hyvää asiakaspalvelua...

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Pahoitteluni tilanteen puolesta. Luulenpa että Herra X:lle on käynyt vain jonkinlainen inhimillinen moka puhelimen kanssa. Välitän palautteesi eteenpäin 🙂

Osallistu keskusteluun